Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Golice

Leśnik

Dominikowice

Garaż Próchnik

Targowa

Niewiesz Kolonia (1)

Niewiesz Kolonia (2)

OSP Sworawa - przetarg na samochód ratowniczo - gaśniczy

Dominikowice nieruchomość gruntowa

Bałdrzychów Kółko Rolnicze

Drzerżązna nieruchomość gruntowa

Ogłoszenie o wyborze usługi na dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice

Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach

Przetarg na budowe kanalizacji deszczowej na ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej

Przetarg na budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej w Poddębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w północnej części Poddębic w ulicach: Baczyńskiego, Dębowa, Rzemieślnicza

Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu na budowe ulicy Dębowej i Rzemieślniczej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa lini kablowej oświetlenia ulicznego w mieście Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa węgla kamiennego i miału do kotłowni węglowych: Gimnazjum w Poddębicach , Szkoły Podstawowej w Niemysłowie i Szkoły Podstawowej w Niewieszu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Ogłoszenie o zamówieniu – robota budowlana

Przetarg na modernizację 4 budynków mieszkaniowych

Zapytania do przetargu

Zmiana terminu składania ofert

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zwrot akcyzy dla rolników – 2008 rok

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2007-09-12 15:18
Ostatnia zmiana: 2009-04-27 23:35
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:3438
Wszystkie strony:1785256

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Przetarg na modernizację 4 budynków mieszkaniowych


 
Zamawiający:
   Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Lokatorsko – Własnościowa”
           99-200 Poddębice,
           ul. Krasickiego 3 A
 
 
 
 
 
 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
 
 
w postępowaniu o zamówienie publiczne
   prowadzone w trybie  przetargu nieograniczonego
     zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.
 
 
 
Przedmiot zamówienia:
 
 
TERMOMODERNIZACJA  4  BUDYNKÓW MIESZKALNYCH  WIELORODZINNYCH
                                         Spółdzielni Mieszkaniowej osiedle Łęczycka
 
 
 
                                         Numer sprawy:  ZP.SM.  1/2007
 
 
                                                                                              Zatwierdzono:
 
                                                                                                
                                                                                                                    ……………………                                 (data zatwierdzenia)
 
W S T Ę P
 
 1.  Tryb udzielenia zamówienia
      postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60 000 EURO, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity: Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) oraz jej aktów wykonawczych.
 
2.   Definicje i skróty
       Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:
1)     Zamawiający –   Spółdzielnia Mieszkaniowa „Lokatorsko – Własnościowa w Poddębicach,
2)     Wykonawca – podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia,
3)     SIWZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
4)     Ustawa – ustawa z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku z późniejszymi zmianami),
5)     Konsorcjum – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.
 
1.   ZAMAWIAJĄCY:   
                                            Spółdzielnia Mieszkaniowa „Lokatorsko – Własnościowa”
                                                           99-200 Poddębice, ul. Krasickiego 3 A
                                            tel.   043 678 31 16;   043 678 24 75;    fax  043 678 3988
                                                                    e-mail : smlwpoddebice@rubikon.pl

2.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja 4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w osiedlu Łęczycka – ocieplenie ścian zewnętrznych budynków w bezspoinowym systemie docieplenia metodą lekką – mokrą systemem docieplenia Kabe Therm NV wraz z kolorystyką.
       ZADANIE - obejmuje budynki wielorodzinne mieszkalne w Poddębicach przy ul.:
    1/ Cicha 4,
    2/ Wesoła 4,
    3/ Słoneczna 1,
    4/ Słoneczna 3.
 
      Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
 
      2. Określenie przedmiotu zamówienia
 
              Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1.       45 32 10 00-3          Izolacja cieplna.
2.       45 32 40 00-4          Tynkowanie.
3.       45 42 11 00-5          Instalowanie drzwi i okien.
4.       45 45 30 00-7          Roboty remontowe i renowacyjne.       
 
  1. Zakres rzeczowy obejmuje:
1/   wymianę stolarki okiennej,
2/   docieplenie ścian zewnętrznych ,
3/   tynkowanie pocienione,
4/   wymiana obróbek blacharskich,
5/   lakierowanie powierzchni drewnianych,
6/   malowanie pozostałych elementów mających związek z elewacją,
7/   remont balkonów i logii,
8/   remont obróbek blacharskich i posadzek na balkonach i loggiach,
9/   remont wiatrołapów,
10/   docieplenie dachu,
11/ docieplenie stropów piwnic.
 
4.         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w kosztorysach nakładczych dla poszczególnych rodzajów robót, określających potrzebne nakłady: materiałów, sprzętu i robocizny.
             a/  dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego; na życzenie Oferentów dokumentacja może zostać przekazana w formie kserokopii – koszt wykonania kopii dokumentacji ponosi Oferent.
      b/  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz kosztorys nakładczy wraz z                    przedmiarem robót  stanowią załącznik do SIWZ.
 
      5.    Dodatkowe warunki realizacji zamówienia :
 
             1.   Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez  EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii lub Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytwarzania.
                   Planowane do sfinansowania przez EkoFundusz jest docieplenie ścian zewnętrznych.
             2.  Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie narzuca producentów poszczególnych materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji inwestycji; występujące w dokumentacji technicznej dane należy traktować jako wytyczne określające wymagane parametry i poziom techniczny wykonania przedmiotu zamówienia.
3.  Zamawiający wymaga aby zastosowane materiały posiadały certyfikat zgodności z polskimi    normami i aprobatą techniczną ITB.
4. Wymaga się, aby zastosowane do dociepleń materiały izolacyjne stanowiły jednorodny system  (jednego producenta)
 
      6. Wymogi dodatkowe:
             1.   Zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.
             2.   Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
             3.   Podczas realizacji zadania budynki będą użytkowane. Harmonogram prac oraz wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym.
            4.   Wykonawca zapewnia utrzymanie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP, drożność ciągów komunikacyjnych, zapewnia warunki i ponosi koszty związane ze składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych na budowie oraz ich wywozu.
             5.  Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu budowy ( w tym: trawników i zieleni raz korytarzy piwnicznych) do stanu pierwotnego.
 
    7.   Terminy realizacji zamówienia
 
            Zadanie realizowane będzie w okresie  od  01 kwietnia  2008   roku   do  15 sierpnia 2008 roku.
          
            Szczegółowy harmonogram przedstawiono w załączniku Nr 6 do projektu umowy.
 
     8.   Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia
    1.  Odbiory robót i fakturowanie następować będzie odrębnie dla każdego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach tego zadania.
    2. Wykonawca wystawi odrębne faktury po zakończeniu i odbiorze technicznym dla poszczególnych budynków w ramach tego zadania potwierdzone stosownym protokółem odbioru robót  .
    3.  Termin płatności faktur 60 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
 
3.    INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW
 
1.       Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tj.:
  a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej zgodnie z art. 14 ust.1 pkt 2, 4 ,5 ustawy Prawo budowlane.
 b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty o wartości  min. 1 mln. PLN i  podobnym charakterze, zatrudniają min 2 osoby personelu kierowniczego
c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym w wysokości min. 1 mln. PLN lub zdolność kredytowa na  powyższą kwotę,
d)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
       e)  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej,
2.   Z uwagi na finansowanie części zadań przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia,
3.  W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1  niniejszego rozdziału,
4.   Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
 
 
4.    OŚWIADCZENA I  DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ  DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
        W   CELU  POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU
        W  POSTĘPOWANIU  ZAMAWIAJĄCEGO
 
1.  Przystępując do postępowania oferenci winni złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu   warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
          Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.        W celu wykazania, iż spełniają wymagane warunki, oferenci zobowiązani są dołączyć do      oferty:
a)      aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
b)        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)        aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d)      sprawozdania finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich 2 lata obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres,
e)      informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub określającą zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 3.1.c, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f)         dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej (należy przedłożyć kserokopię świadectw kwalifikacyjnych),
g)        dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
h)      zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
i)        zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
j)        informacja o liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat (tj. 2004 – 2006) (Załącznik Nr 4.), wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
k)      wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (tj. 2001 – 2006), minimum trzech robót budowlanych o wartości min. 1 mln. PLN każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik Nr 3 ),
l)        referencje potwierdzające, że roboty o których mowa w punkcie "k" zostały wykonane z należytą starannością,
m)    polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
n)      dowód wniesienia wadium.         
3.       Dokumenty, o których mowa w rozdziale 4.1 i 4.2  niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
4.       Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
1/  każdy z wykonawców  musi udokumentować, że spełnia warunki udziału w postępowaniu  zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z  postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy – oświadczenia wzór Nr 2.
2/ potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sunie musi spełniać wymagane warunki.
3/ każdy z Wykonawców musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu robót przewidzianych  mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców.
4/ wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do  reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udziale przedmiotowego zamówienia publicznego.
5/ wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
6/ wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejsce „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
 
 

5.      WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

 
1.       Przystępując do przetargu Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2.   Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.  Kopia dokumentu potwierdzającego jego wniesienie musi być załączona do oferty lub dostarczony    Zamawiającemu osobno, przed terminem otwarcia tych ofert.
         4.   O zachowaniu terminu wniesienia wadium świadczy data wpływu wadium na konto lub jego   złożenie u Zamawiającego.
  5.    Wadium może być wniesione w:
a)      pieniądzu,
b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe,
c)      gwarancjach bankowych,
         6.  W przypadku składania wadium wg punktu 5 b,  c  – oryginał dokumentu należy załączyć do oferty.
7.       Warunki zwrotu oraz przepadku wadium regulują postanowienia ustawy.
         8.  W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Oferent winien dokonać przelewu na rachunek  bankowy  PKO BP S.A. 17 1020 3437 0000 1102 0015 3346.
Dowodem  wniesienia  wadium  w pieniądzu będzie  potwierdzony  przez  bank  odcinek  polecenia  dokonania  przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium, środki winny  znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego.
 
 

6.    SPOSÓB  PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Wymagania ogólne
1/   Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
2/   Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ.
3/   Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze lub na maszynie. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4/  Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
5/  Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane i parafowane.
6/   Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
7)   Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
 
2.      Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia
 
            Oferta powinna składać się z :
             1/  formularza ofertowego – sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej SIWZ
             2/ oryginału pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
             3/   zestawu oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IV niniejszej specyfikacji,
             4/  wypełnionego i zaakceptowanego projektu umowy.
 
3.   Opakowanie oferty
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym danymi oferenta, zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie:
   „Termomodernizacja 4  budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej  w osiedlu Łęczycka”.
 
 „Nie otwierać przed 15.10.2007 roku,  godz. 10.15 oraz adres Wykonawcy.
4.   Zmiana lub wycofanie oferty
1/  Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem “zmiana”.
2/  Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem “wycofane”.
 

7.    MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Lokatorsko – Własnościowej” w   Poddębicach, ul. Krasickiego  3 A.
       Termin składania ofert upływa w dniu  15.10.2007 roku, o godz. 10.00 (czasu lokalnego).
 Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
 
 

8.  OPIS  SPOSOBU  POROZUMIEWANIA  SIĘ  Z  WYKONAWCAMI

1.   Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy      przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres:
 
        adres : Spółdzielnia Mieszkaniowa „Lokatorsko – Własnościowa”
                    99-200 Poddębice, ul. Krasickiego 3 A
                   faksem: nr 043 678 39 88
                    lub na adres e-mail: smlwpoddebice@rubikon.pl
 
       Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem lub drogą elektroniczną.
2.   Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1/ Sławomir Gławęda          -  Prezes Zarządu
2/ Lech Burski                     -  Członek Zarządu
       w terminach od poniedziałku  - piątku   w godz. pomiędzy 800  a  1400 .
3.   Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali specyfikację 
      istotnych warunków zamówienia za odpłatnością chyba, że pytanie wpłynęło do Zamawiającego na  mniej  niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
4.   Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania - spotkania z Wykonawcami .
5. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na   kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
6.  W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.
8.   Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy Wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia za odpłatnością. Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
 

9.   MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Lokatorsko – Własnościowej” w Poddębicach,  ul. Krasickiego  3 A   w dniu   15.10.2007 roku  , godz. 10.15    (czasu lokalnego).
 2. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 3. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy byli nieobecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.
 
 

10.   TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca zostanie związany złożoną ofertą przez okres 60  dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).
 
 

11.   KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium – łączna cena 100 %
      Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
 
                            Najniższa cena oferowana
                 100 x  -----------------------------------   x   100 %   =    .......... pkt
                            Cena badanej oferty
   
      2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert     uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
 
12.  INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWYWSPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.  Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2.   Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.   W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie -  zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń, 
5.   Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze. W zawiadomieniu Zamawiający poda: nazwę (firmę), adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru.
6. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania Umowy Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę  odrębnym pismem.
 

13.  WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA MOWY

 
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5 %  ceny  oferty.
2.   Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione w:
a)        pieniądzu,
b)        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe,
c)        gwarancjach bankowych.
3. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określone zostaną w Umowie.
 

14.  WARUNKI UMOWY

1. Warunki Umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku rezygnacji z wykonywania zadania inwestycyjnego lub jego części z powodu nie podpisania umowy z Fundacją EKOFUNDUSZ na dofinansowanie oraz w przypadku nieotrzymania dofinansowania z innych funduszy krajowych lub zagranicznych na wykonanie zadania lub jego części.
 
15.    POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej  przewidziane w Dziale VI ustawy.
 

16.   INFORMACJA O PODWYKONAWSTWIE

         Zamawiający nie dopuszcza wykonania umowy przez podwykonawców.
 

17.   WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ

 
1.      Przedmiary robót + kosztorysy nakładcze  1 szt.
2.       Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
3.       Formularz oferty – załącznik nr 1.
4.       Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
5.       Wykaz wykonanych robót -  załącznik nr 3,
6.       Wykaz zatrudnionych pracowników – załącznik nr 4.
7.       Wykaz posiadanych urządzeń i narzędzi – załącznik nr 5.
8.       Wykaz terminów realizacji robót – załącznik nr 6.
9.       Projekt umowy
 
 
 
 
 
Załącznik nr  1  do SIWZ
                                                                                                                                     ...........................................
(miejscowość i data)                                                                                               
 
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Lokatorsko-Własnościowa”
99-200 Poddębice, ul. Krasickiego 3 A.......................
(nazwa i adres Zamawiającego)
                                                                                                                                                  
FORMULARZ OFERTY
 
Nawiązując do ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr …………..... poz. ……… oferujemy wykonanie zadania pn. :
              „Termomodernizacja 4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni
                                           Mieszkaniowej w osiedlu Łęczycka”
 
1.      Oferujemy wykonanie zamówienia (dla poszczególnych robót tego zadania  ) za łączną cenę ofertową jak niżej :
            

Zadanie
Cena netto
Podatek VAT
7 %
Cena brutto
Poddębice, ul. Cicha 4
 
 
 
 
Poddębice, ul. Wesoła 4
 
 
 
 
Poddębice, ul. Słoneczna 1
 
 
 
 
Poddębice, ul. Słoneczna 3
 
 
 
 
 R A Z E M
 
.......................
 
 
.......................
 
 
.......................
 

                       
 
             Razem brutto ……………………………………… zł
 
             ( słownie : ................................................................................................................................... zł)
 
 
 
Powyższa cena zawiera doliczony zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami podatek VAT, który na dzień złożenia oferty wynosi  7 %.
 
1.   Zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do rozpoczęcia i zakończenia     realizacji zamówienia w terminie …………………………….………. .
2.   Na przedmiot zamówienia udzielamy gwarancji – ……….……….. miesięcy.
3.   Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w tym z warunkami umowy) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.
4.  W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5.  Oferta wraz z załącznikami została złożona na …..… stronach.
6.  Informacje zawarte na stronach od …….. do ……... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane przez Zamawiającego.
7.   Korespondencję w sprawie przedmiotowego zamówienia proszę kierować na:
               osoba do kontaktu
         …….................................................................................
         …….................................................................................
         ……................................................................................
                                                               (podać adres)
tel.: ……………………….......……………..
faks: …………………………………………
e-mail: ……………………………………….
 
......................................................................................
(podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy)
 
Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia, dokumenty i informacje.
 

Załączniki

1.      ………………………………………………………………………………..
2.      ……………………………………………………………………………….
3.      ………………………………………………………………………………..
4.      ………………………………………………………………………………..
5.      ………………………………………………………………………………..
Załącznik nr 2  do SIWZ
…......................….........................
(miejscowość i data)
 
 
                Spółdzielnia Mieszkaniowa
               „Lokatorsko – Własnościowa”
                 99-200 Poddębice,
                 ul. Krasickiego  3  A
 
 
 
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z W ART. 22 USTAWY

z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
 
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn:  
 
            „Termomodernizacja  4  budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej
                                W osiedlu Łęczycka”
      w imieniu ……..............................................................................................................................................
...................…................................................................................................................................
(nazwa Wykonawcy)
 
oświadczam, że:
1)      posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
2)      posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3)      znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)      nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
 
 
......................................................................................
(podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy)
 


 
Załącznik nr 3 do SIWZ                                                
                                                                                                   …......................….........................
(miejscowość i data)
 
 
 
                                                                                       Spółdzielnia Mieszkaniowa
                 „Lokatorsko – Własnościowa”
                 99-200 Poddębice,
                 ul. Krasickiego 3 A
 
 
 
Przystępując do przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.                                                               „Termomodernizacja 4  budynków mieszkalnych wielorodzinnych
                         Spółdzielni Mieszkaniowej  w osiedlu Łęczycka”
    
przedstawiam następującą informację na temat wykonanych w ostatnich pięciu lat, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
 
 

Lp
Zadanie
Zamawiający
Data wykonania
Wartość
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Do wykazu załączam dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (referencje)
 
 
 
......................................................................................
(podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy)
 
 
Załącznik nr 4 do SIWZ                                               
                                                                                                   …......................….........................
(miejscowość i data)
 
 
 
                 Spółdzielnia Mieszkaniowa
                 „Lokatorsko – Własnościowa”
                  99-200 Poddębice,
                  ul. Krasickiego 3 A
 
 
 
Przystępując do przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.                                                                                             „Termomodernizacja  4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych
                                  Spółdzielni     Mieszkaniowej  w osiedlu Łęczycka”
 
oświadczam, iż zatrudniamy ......... osób na stanowiskach robotniczych, natomiast nadzór sprawować będą osoby :
 

Lp
Nazwisko i imię
Aktualne stanowisko
Uprawnienia, wykształcenie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
powtórzyć tabelę w razie konieczności
 
Do wykazu dołączam dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.
 
                                                               
......................................................................................
(data i podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy)