Nr sprawy: IGKM.341-4/09 Poddębice, 2009-03-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - roboty budowlane.
Nazwa zadania:
Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.gmina.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gmina.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmówienia są roboty:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na trzech odcinkach dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice. ( w miejscowości Antonina, Tarnowa, Sempółki)
2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie w szczególności następującego rodzaju robót:
- mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm – szt. 7
- mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm – szt. 16
- mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31-60% powierzchni – 0,1 ha
- koryto o głębokości 20,0 cm na całej szerokości na powierzchni 8 910,0 m2
- profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 24 321,0 m2,
- podbudowa z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, o powierzchni 7 043,00 m2,
- podbudowa z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, o powierzchni 17 310,00 m2
- skropienie podbudowy emulsją asfaltową na powierzchni 24 353,00 m2,
- nawierzchnia betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 22 891,60 m2 .
- pobocza z nawierzchni żwirowej dolna warstwa jezdni, mechanicznie rozścielenie kruszywa, grub. 15,0 cm na powierzchni 5 607,00 m2,
- regulacja zaworów wodociągowych i gazowych – 58 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa kosztorys nakładczy, projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ
Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia ponosi Wykonawca.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od daty podpisania umowy do 15 lipca 2009 roku.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn :
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj;
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł, daty i miejsca wykonania (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje),
- dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadają/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby :
- zatrudniają nie mniej niż 20 pracowników. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat. Załącznik nr 5 do SIWZ;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na conajmniej 100 000 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- załączą do oferty informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy. Z informacji wydanej przez bank powinno wynikać, iż wykonawca ma zapewnione środki w wysokości nie mniejszej niż przedstawiona przez niego cena ofertowa. Informacja bankowa powinna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów - spełnia/nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
1.2) Kosztorys nakładczy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
1.3) Parafowany projekt umowy
1.4) Potwierdzenie wniesienia wadium.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
2.4) Polisę oc, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na conajmniej 100 000 zł w zakresie prowadzonej działalności.
2.5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł, daty i miejsca wykonania (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje),
2.6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
2.7) Zatrudnienie nie mniejsze niż 20 pracowników. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat. Załącznik nr 5 do SIWZ.
2.8) Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy. Z informacji wydanej przez bank powinno wynikać, iż wykonawca ma zapewnione środki w wysokości nie mniejszej niż przedstawiona przez niego cena ofertowa. Informacja bankowa powinna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.9) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2.10) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej Specyfikacji i ustawie.
Oferta zostanie odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 89 ust.1 oraz art. 90 ust. 3.
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN
- w pieniądzu, przelewem na rachunek nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 lub w punkcie kasowym Banku Spółdzielczego znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Poddębicach.
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U.
Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./ przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:#61
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena 90%
Gwarancja na roboty 10%
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-04-14 do godz. 9.45
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-04-14, o godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|