Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-03-27 13:28
Ostatnia zmiana: 2009-04-28 12:18
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:870
Wszystkie strony:1784035

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice



 

 

Nr sprawy: IGKM.341-6/09

 

Poddębice, 2009-03-26

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - usługi.

 

 

Nazwa zadania: Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice.

 

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Gmina Poddębice

 

ulica Łódzka 17/21

 

Kod miejscowość 99-200 Poddębice

 

Strona WWW www.poddebice.signform.pl/poddebice/

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 

www.poddebice.signform.pl/poddebice/

 

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.

 

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:

 

Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice, w tym:

 

a) remont cząstkowy polegający na dowiezieniu 1 500 t żwiru, wyładunku, plantowaniu żwiru oraz zebranie i wywóz kamieni,

 

c) remont cząstkowy żużlem paleniskowym polegający na dowiezieniu 600 t żużlu, wyładunku, plantowaniu żużlu.

 

 

Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia ponosi Wykonawca.

 

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

 

 

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:

 

45 23 31 42 – 6 - roboty w zakresie naprawy dróg

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Zamówienia uzupełniające:

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

 

 

 

VII. Termin wykonania zamówienia:

 

 Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2009 roku

 

 

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn :

 

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

 

1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

 

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2.Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze,

 

3. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania pracami w zakresie budowy dróg oraz są członkami Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa,

 

4.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów - spełnia/nie spełnia.

 

6. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

 

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

 

2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

 

3) Parafowany projekt umowy

 

7. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:

 

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

 

 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

 

 4) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

5) wykaz wykonanych robót w ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze,

 

6)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni oraz posiadają dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa

 

IX. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:#61

 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium

 

Cena 100%

 

1.     Sposób obliczania wartości punktowej kryterium

 

C= Cmin/Cox100x100% gdzie Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.

 

2.     Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

 

XI. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2009-04-06 do godz. 9.50

 

 w siedzibie zamawiającego

 

Urząd Miejski w Poddębicach

 

Ul. Łódzka 17/21

 

99-200 Poddębice

 

Pokój nr: 116

 

 

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-04-06, o godz. 10.00

 

 w siedzibie zamawiającego pokój nr 201

 

Urząd Miejski w Poddębicach

 

Ul. Łódzka 17/21

 

99-200 Poddębice

 

Pokój nr: 201

 

 

 

XIII. Termin związania ofertą

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej

 

 

XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów

 

 

XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

Burmistrz Poddębic

Piotr Sęczkowski

 

 

SIWZ

 

Formularz ofertowy

 

Oswiadczenie

 

Formularz cenowy

 

Projekt umowy

 

Wykaz wykonanych robót

 

Specyfikacja Techniczna

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty