Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-07-09 09:51
Ostatnia zmiana: 2009-09-02 09:39
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:761
Wszystkie strony:1784044

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.



 
 
Numer sprawy: IGKM. 341-15/09                                        Poddębice, 2009-06-30
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
 
Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość  99-200 Poddębice
Strona WWW  www.gmina.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie   usługi przewozowej - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice
 
Trasy dowożenia:
 
Część I
dwoma autobusami z 39 miejscami siedzącymi  na następujących trasach   :
1/  Karnice – Wilczków – Niewiesz -  Wilczków
         Wilczków –Karnice- Chropy – Klementów – Poddębice
         Poddębice – Praga – Stacja PKP – Borysew – Tartak – Klementów – Chropy –   
         Karnice  –  Wilczków
                110 km dziennie
 
 
2/  Borzewisko – Dzierzązna – Niemysłów
     Niemysłów – Lubiszewice – Niemysłów
     Niemysłów – Krepa I –Truskawiec – Poddębice
     Poddębice – Sworawa Brzezinki – Poddębice
     Balin – Dominikowice – Ewelinów – Ksawercin – Lipnica
               160 km dziennie
 
Część II
jednym busem z min. 19 miejscami siedzącymi na trasie:
           Poddębice – Podgórcze – Bałdrzychów – Poddębice
           Poddębice – Tarnowa – Golice – Poddębice.
                110 km dziennie
 
Część III
jednym autobusem z minimum 50 miejscami siedzącymi na  trasie:
           Poddębice – Łężki – Ciążków – Góra Bałdrzychowska – Byczyna – Rąkczyn
                90 km dziennie
 
 
 
Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców.                                            
Całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.                                           
 
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
 
 60 10 00 00 -9
 
#48
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia : 01.09.2009 r.
Termin zakończenia: 30.06.2010 r.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
 
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.1 dysponują lub będą dysponować odpowiednimi dopuszczonymi aktualnie do ruchu środkami transportu w postaci minimum 2 autobusów z 39 miejscami siedzącymi- I część zamówienia, 1 busa z min. 19 miejscami siedzącymi   - II część zamówienia i 1 autobusu z minimum 50 miejscami siedzącymi – część III
1.2.2 dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi  kwalifikacje wymagane przepisami prawa W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.3.1 posiadają obowiązkowe ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej /OC/ posiadaczy pojazdów oraz następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy  i pasażerów /NW/
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
 
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
 
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
 
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
 
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
 
  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
  A.2) Projekt umowy   -parafowany przez wykonawcę
 
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
 
B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 
B. 4) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
 
  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  C.1) wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, zgodnie z wymogami SIWZ
C.2) Wykaz osób, którymi  dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
C.3) kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi.
 
  D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:   
D.1  polisę ubezpieczeniową, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów /NW/,
VIII. Informacja na temat wadium:
 
  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Cena – 100%
#78
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2009-07-17 do godz.  8.45
  w siedzibie zamawiającego:
 Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-07-17 o godz. 09.00
  w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
 
                        
 
 
XII. Termin związania ofertą
 
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert
                         
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
 
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Na podst. art. 67  ust.1 pkt.6   Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
 
   
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
 
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami.

2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

4 Zał. Nr 3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

5 Zał. Nr 4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.

6 Zał. Nr 5 Projekt umowy

7 OGŁOSZENIE OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY