Numer sprawy: IGKM. 341-15/09 Poddębice, 2009-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.gmina.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozowej - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice
Trasy dowożenia:
Część I
dwoma autobusami z 39 miejscami siedzącymi na następujących trasach :
1/ Karnice – Wilczków – Niewiesz - Wilczków
Wilczków –Karnice- Chropy – Klementów – Poddębice
Poddębice – Praga – Stacja PKP – Borysew – Tartak – Klementów – Chropy –
Karnice – Wilczków
110 km dziennie
2/ Borzewisko – Dzierzązna – Niemysłów
Niemysłów – Lubiszewice – Niemysłów
Niemysłów – Krepa I –Truskawiec – Poddębice
Poddębice – Sworawa Brzezinki – Poddębice
Balin – Dominikowice – Ewelinów – Ksawercin – Lipnica
160 km dziennie
Część II
jednym busem z min. 19 miejscami siedzącymi na trasie:
Poddębice – Podgórcze – Bałdrzychów – Poddębice
Poddębice – Tarnowa – Golice – Poddębice.
110 km dziennie
Część III
jednym autobusem z minimum 50 miejscami siedzącymi na trasie:
Poddębice – Łężki – Ciążków – Góra Bałdrzychowska – Byczyna – Rąkczyn
90 km dziennie
Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców.
Całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
60 10 00 00 -9
#48
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia : 01.09.2009 r.
Termin zakończenia: 30.06.2010 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.1 dysponują lub będą dysponować odpowiednimi dopuszczonymi aktualnie do ruchu środkami transportu w postaci minimum 2 autobusów z 39 miejscami siedzącymi- I część zamówienia, 1 busa z min. 19 miejscami siedzącymi - II część zamówienia i 1 autobusu z minimum 50 miejscami siedzącymi – część III
1.2.2 dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi kwalifikacje wymagane przepisami prawa W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.3.1 posiadają obowiązkowe ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej /OC/ posiadaczy pojazdów oraz następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów /NW/
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Projekt umowy -parafowany przez wykonawcę
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
B. 4) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, zgodnie z wymogami SIWZ
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
C.3) kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1 polisę ubezpieczeniową, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów /NW/,
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
#78
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-07-17 do godz. 8.45
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-07-17 o godz. 09.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Na podst. art. 67 ust.1 pkt.6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|
Lp. |
|
Nazwa dokumentu |
|
Opis dokumentu |
|
Pobierz |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
SIWZ |
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Zał. Nr 2 |
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Zał. Nr 3 |
|
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Projekt umowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
OGŁOSZENIE |
|
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|