Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

SIWZ

Zał. nr 1 - formularz oferty

Zał. nr 2 do SIWZ

Zał. nr 3 do SIWZ

Zał. nr 4 do SIWZ - formularz cenowy

Zał. nr 5 do SIWZ - wykaz usług

Zał. nr 6 - opinie RIO

Zał. nr 6 - sprawozdanie 2008

Zał. nr 6 - sprawozdanie 2009

Zał. nr 6 - Uchwały

Uzupełnienia

Uzupełnienia i wyjaśnienia

Wybór najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-07-30 17:27
Ostatnia zmiana: 2009-09-02 09:39
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:946
Wszystkie strony:1784045

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu



 

Nr sprawy: IGKM.341-16/09                                                Poddębice, 2009-07-30

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

Nazwa zadania: 

 

 

 

Udzielenie kredytu długoterminowego   z przeznaczeniem  na pokrycie deficytu budżetowego

 

 

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

 

 

Gmina Poddębice

 

 

 

ulica Łódzka 17/21

 

 

 

Kod Miejscowość  99-200 Poddębice

 

 

 

Strona WWW  www.gmina.poddebice.pl

 

 

 

E-mail gmina@poddebice.pl

 

 

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00

 

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

 

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

 

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 

 

 

www.gmina.poddebice.pl oraz  www.poddebice.signform.pl/poddebice/

 

 

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.

 

 

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

 

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

 

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

 

 

1)       Udzielenie kredytu  w wysokości 8.500.000 PLN na na pokrycie deficytu budżetowego

 

 

 

2)       Okres obowiązywania umowy do 31. 12. 2015r.

 

 

 

3)       Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi do 28 lutego 2010r.

 

 

 

4)       Oprocentowanie kredytu równa się Wibor 1M z dnia poprzedzającego dzień odsetkowy + marża wykonawcy. Stawka oprocentowania podawana jest i liczona w skali roku.

 

 

 

5)       Pierwsza płatność odsetek nastąpi ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia pierwszej transzy kredytu.

 

 

 

6)       Spłata ostatniej raty nastąpi do 31.12.2015r.

 

 

 

7)       Spłata kapitału powinna następować  w  równych ratach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu jak również uruchomienia niepełnej kwoty kredytu. W takich przypadkach Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat lub prowizji.

 

 

 

8)       W przypadku spłaty części lub całości kredytu w trakcie okresu odsetkowego, odsetki będą naliczane w oparciu o faktyczny czas korzystania z kapitału kredytu i płatne będą w ostatnim dniu roboczym miesiąca

 

 

 

9)       Odsetki będą naliczane od wysokości i czasu faktycznie wykorzystanych środków. Niewykorzystane środki  powinny być dostępne i zaliczone do kolejnej transzy. Pozostawienie środków do dyspozycji zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek.

 

 

 

10)   Ewentualne prowizje  związane z uruchomieniem kredytu mogą się odnosić jedynie do wysokości kwot  faktycznie przekazanych transz ,

 

 

 

11)   Liczba oraz wysokość transz uruchomienia kredytu będzie ustalana przez zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający ustala termin wykorzystania ostatniej transzy na 31 grudnia 2009r.

 

 

 

12)    Wykonawca zobowiązuje się do przekazania  całości lub części kredytu w ciągu trzech dni roboczych  od  złożenia  przez zamawiającego wniosku o przekazanie środków

 

 

 

13)   Zabezpieczenie kredytu – weksel własny  in blanco wraz z deklaracją wekslową

 

 

 

3. Spłata kredytu nastąpi od 28.02.2010 r. do 31.12.2015 r. w 71 ratach miesięcznych                           w tym :

 

 

 

    - 70 rat po 120 000,00 zł.

 

 

 

    -  1 rata     100 000,00 zł.

 

 

 

4. Poszczególne transze kredytu przekazywane będą przez  Bank na rachunek Urzędu Miejskiego w Poddębicach  w Banku Spółdzielczym w Poddębicach

 

 

 

Nr 37 9263 0000 0006 2473 2000 0001

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

 

Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.                                              W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.

 

 

 

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV

 

 

 

66113000-5 Usługi udzielania kredytu

 

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

 

 

- rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy,

 

 

 

- udzielenie kredytu w transzach – wypłata ostatniej transzy do 31 grudnia 2009 r.

 

 

 

- okres spłaty kredytu -  do 31.12. 2015 r.

 

 

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

 

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

 

 

 

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:  posiadają zezwolenie do wykonywania czynności bankowych określone w ustawie z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.).

 

 

 

1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotowego  w wysokości co najmniej 2  mln zł.

 

 

 

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadanie polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

 

 

 

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

 

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 

 

 

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

 

 

 

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

 

 

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 

 

 

4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

 

 

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: kwota wadium słownie dziesięć tysięcy złotych.

 

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

 

 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

 

 

Cena 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

 

 

 

Oferty należy składać do dnia: 2009-09-10 do godz.  8.45

 

 

 

  w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach

 

 

 

Ul. Łódzka 17/21

 

 

 

99-200 Poddębice

 

 

 

Pokój nr: 116

 

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

 

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-10 o godz. 09.00

 

 

 

w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach

 

 

 

Ul. Łódzka 17/21

 

 

 

99-200 Poddębice

 

 

 

Pokój nr: 201

 

XII. Termin związania ofertą

 

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres   60     dni od upływu terminu składania ofert.

 

 

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

 

Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej

 

 

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów

 

 

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 

 

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

 

XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2009-07-30

 
                                                                       Burmistrz Poddębic
                                                                         Piotr Sęczkowski

 

 

 

 

 

 

 

 
Dostępne podkategorie:
 
>> SIWZ
>> Zał. nr 1 - formularz oferty
>> Zał. nr 2 do SIWZ
>> Zał. nr 3 do SIWZ
>> Zał. nr 4 do SIWZ - formularz cenowy
>> Zał. nr 5 do SIWZ - wykaz usług
>> Zał. nr 6 - opinie RIO
>> Zał. nr 6 - sprawozdanie 2008
>> Zał. nr 6 - sprawozdanie 2009
>> Zał. nr 6 - Uchwały
>> Uzupełnienia
>> Uzupełnienia i wyjaśnienia
>> Wybór najkorzystniejszej oferty