Nr sprawy: IGKM.341-27/09
Poddębice, 2009-12-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
Centrum Turystyki i Rekreacji- Kraina Bez Barier
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice
Ulica: Łódzka 17/21
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
tel 0 43 678 25 80
fax 0 43 678 39 95
Strona WWW: www.gmina.poddebice.pl
E-mail: gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gmina.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Centrum Turystyki i Rekreacji- Kraina Bez Barier w miejscowości Byczyna, obręb geodezyjny Rączyn, gmina Poddębice obejmującego w szczególności:
a) wykonanie budynku zaplecza socjalnego dla zawodników o pow. zabudowy 1031, 83 m2, pow. użytkowej 601,95 m2 i kubaturze 3277,19 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
b)budowę sieci zewnętrznych i przyłączy,
c)budowę boiska „A” z trawy syntetycznej,
d)budowę boiska „B” z trawy naturalnej,
e)budowę boiska wielofunkcyjnego „C” ”D” ”E” i bieżni F( do piłki koszykowej, tenisa, piłki plażowej i bieżni)
f)budowę placu zabaw,
g)budowę trybun,
h)zagospodarowanie terenu ( drogi, parkingi, nawierzchnie pieszo – rowerowe, obiekty małej architektury, wodny ogród botaniczny).
Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony został w zał Nr 7 do SIWZ
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV :
45000000 - 7 – roboty budowlane
45210000 - 2 – roboty budowlane w zakresie budynków
45262700 - 8 – przebudowa budynków
45262500 – 6 – roboty murarskie i murowe
45262300 – 4 – betonowanie
45262310 - 7 – zbrojenie
45321000 – 3 – izolacje cieplne
45261210 – 9 – wykonywanie pokryć dachowych
45400000 – 1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000 – 4 – roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000 – 4 – tynkowanie
45431100 – 8 – kładzenie terakoty
45431200 – 9 – kładzenie glazury
45443000 – 4 – roboty elewacyjne
45262100 – 2 – roboty przy wznoszeniu rusztowań
45330000 – 9 – roboty instalacyjne wodno. - kan. i sanitarne
45331100 - 7 – instalowanie centralnego ogrzewania
45332400 – 7 – roboty instalacyjne w zakresie w zakresie urządzeń sanitarnych
45232140 - 5 – roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45232410 – 9 – roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231110 – 9 – roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45310000 – 3 – roboty instalacyjne elektryczne
45312311 – 0 – montaż instalacji piorunochronowej
45112100 – 6 – roboty w zakresie kopania rowów
45314310 – 7 – układanie kabli
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać do dnia 30 listopada 2011 roku.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.1.2 Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3.
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia,
1.2.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie obiektów odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN – w ramach, której wykonywane były następujące prace: obiekt kubaturowy, boisko, roboty drogowe, wodno-kanalizacyjne i elektryczne.
1.2.2 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży dokumenty potwierdzające, że robota , o której mowa w pkt 1.2.1 została wykonana należycie.
1.2.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia spełniającymi co najmniej następujące wymagania:
posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie:
- robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń,
- robót drogowych bez ograniczeń,
-robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania bez ograniczeń,
- robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.4.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej
3 000 000,00 PLN
1.4.2 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN.
1.4.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1. jest niezgodną z ustawą.
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę
A.3) Potwierdzenie wniesienia wadium.
A.4.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych
A6) Formularz cenowy
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota o której mowa w części V, pkt. 1.2.1 została wykonana należycie.
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie:
- robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń,
- robót drogowych bez ograniczeń,
-robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania bez ograniczeń,
- robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D.3 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A4, A5,pkt B1-B5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
G.1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.7) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia
G.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
G.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
G.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
G.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 160 000,00 PLN, słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych.
3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
3.1 w pieniądzu,
3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3 w gwarancjach bankowych,
3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy
Nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007.
5. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 -3.5 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
7. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-01-21 do godz. 9.45
w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-01-21 o godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Na podst. art. 67 ust.1 pkt.6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości
zamówienia podstawowego
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 257475-2009 dnia 31.12.2009
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|
Lp. |
|
Nazwa dokumentu |
|
Opis dokumentu |
|
Pobierz |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
SIWZ |
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
2 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
3 |
|
Zał. Nr 2 |
|
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
4 |
|
Zał. Nr 3 |
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
5 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Wykaz osób |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
6 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Wykaz robót budowlanych |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
7 |
|
Zał. Nr 6 |
|
Projekt umowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
8 |
|
Zał. Nr 7 |
|
Opis przedmiotu zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
9 |
|
Zał. Nr 7 - Szczegółowe dane |
|
Opis przedmiotu zamówienia - Szczegółowe dane |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
10 |
|
Zał. Nr 8 |
|
Formularz cenowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-12-31 13:23 |
|
11 |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-05 14:22 |
|
12 |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-05 14:22 |
|
13 |
|
Zał. Nr 4 po zmianie |
|
Wykaz osób |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-05 14:50 |
|
14 |
|
Zał. Nr 5 po zmianie |
|
Wykaz robót budowlanych |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-05 14:50 |
|
15 |
|
Zał. Nr 9 |
|
Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-05 14:50 |
|
16 |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-06 14:40 |
|
17 |
|
ZAWIADOMIENIE |
|
ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE - Nr 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-07 15:55 |
|
18 |
|
Załącznik |
|
Załącznik: kopia protestu
z dnia 2010-01-07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-07 15:55 |
|
19 |
|
ZAWIADOMIENIE |
|
ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE - Nr 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-07 15:55 |
|
20 |
|
Załącznik |
|
Załącznik: kopia protestu
z dnia 2010-01-07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-07 15:55 |
|
21 |
|
Odpowiedź |
|
Rozstrzygnięcie protestu |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-15 14:31 |
|
22 |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-15 14:31 |
|
23 |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-15 14:31 |
|
24 |
|
Zał. Nr 7 - uzupełnienie |
|
Uzupełnienie projektu wentylacji |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-15 14:31 |
|
25 |
|
Odpowiedź |
|
Rozstrzygnięcie protestu |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-18 15:00 |
|
26 |
|
Zawiadomienie |
|
Zawiadomienie o bezskuteczności przyłączenia się do postępowania protestacyjnego |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-18 15:00 |
|
27 |
|
Zawiadomienie |
|
Zawiadomienie o bezskuteczności przyłączenia się do postępowania protestacyjnego |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-18 15:00 |
|
28 |
|
Wyjaśnienia |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-19 16:34 |
|
29 |
|
Warunki techniczne |
|
Warunki techniczne kanalizacji sanitarnej |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-19 16:34 |
|
30 |
|
Wyjaśnienia |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ - 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-20 17:30 |
|
31 |
|
Wyjaśnienia |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ - 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-22 14:40 |
|
32 |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-22 14:40 |
|
33 |
|
Warunki techniczne - uzupełnienie |
|
Warunki techniczne kanalizacji sanitarnej |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-22 18:05 |
|
34 |
|
Wyjaśnienia |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ - 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-26 15:25 |
|
35 |
|
Wyjaśnienia |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ - 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-28 11:44 |
|
36 |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-28 11:44 |
|
37 |
|
Zał. Nr 6 |
|
Projekt umowy - zmiana |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-28 11:44 |
|
38 |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
Zmiana treści ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-01-28 11:44 |
|
39 |
|
Ogłoszenie |
|
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-02-15 16:18 |
|
|
|