Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-12-31 13:51
Ostatnia zmiana: 2010-02-23 08:11
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:3603
Wszystkie strony:1784023

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier



 

COP

Nr sprawy: IGKM.341-27/09                                                    
Poddębice, 2009-12-31
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: 
Centrum Turystyki i Rekreacji-  Kraina Bez Barier
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice
Ulica: Łódzka 17/21
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
tel 0 43 678 25 80
fax 0 43 678 39 95
Strona WWW: www.gmina.poddebice.pl
E-mail: gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej  progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gmina.poddebice.pl oraz  www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Centrum Turystyki i Rekreacji-  Kraina Bez Barier w miejscowości  Byczyna, obręb geodezyjny Rączyn, gmina Poddębice obejmującego w szczególności:
a) wykonanie budynku zaplecza socjalnego dla zawodników o pow. zabudowy 1031, 83 m2, pow. użytkowej 601,95 m2  i kubaturze 3277,19 m3  wraz z instalacjami   wewnętrznymi i zewnętrznymi,
b)budowę sieci zewnętrznych i przyłączy,
c)budowę boiska „A” z trawy syntetycznej,
d)budowę boiska „B” z trawy naturalnej,
e)budowę boiska wielofunkcyjnego „C” ”D” ”E” i bieżni F( do piłki koszykowej, tenisa, piłki plażowej i bieżni)
f)budowę placu zabaw,
g)budowę trybun,
h)zagospodarowanie terenu ( drogi, parkingi, nawierzchnie pieszo – rowerowe, obiekty małej architektury, wodny ogród botaniczny).
Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony został w zał  Nr  7 do SIWZ 
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.                                             
W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV :
45000000 - 7 – roboty budowlane
45210000 - 2 – roboty budowlane w zakresie budynków
45262700  - 8 – przebudowa budynków
45262500 – 6 – roboty murarskie i murowe
45262300 – 4 – betonowanie
45262310  - 7 – zbrojenie
45321000 – 3 – izolacje cieplne
45261210 – 9 – wykonywanie pokryć dachowych
45400000 – 1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000 – 4 – roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000 – 4 – tynkowanie
45431100 – 8 – kładzenie terakoty
45431200 – 9 – kładzenie glazury
45443000 – 4 – roboty elewacyjne
45262100 – 2 – roboty przy wznoszeniu rusztowań
45330000 – 9 – roboty instalacyjne wodno. - kan. i sanitarne
45331100 - 7 – instalowanie centralnego ogrzewania
45332400 – 7 – roboty instalacyjne w zakresie w zakresie urządzeń sanitarnych
45232140  - 5 – roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45232410 – 9 – roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231110 – 9 – roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45310000 – 3 – roboty instalacyjne elektryczne
45312311 – 0 – montaż instalacji piorunochronowej
45112100 – 6 – roboty w zakresie kopania rowów
45314310 – 7 – układanie kabli
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać do dnia 30 listopada 2011 roku.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
 
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.1.2 Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3.  
               
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia,
1.2.1 Wykonawca spełnia warunek,  jeżeli  w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie obiektów odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN – w ramach, której wykonywane były następujące prace: obiekt kubaturowy, boisko, roboty drogowe, wodno-kanalizacyjne i elektryczne.
1.2.2 Wykonawca spełnia warunek,  jeżeli  przedłoży dokumenty potwierdzające, że robota , o której mowa w pkt 1.2.1 została wykonana należycie.
1.2.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie
 
1.3         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3.1 Wykonawca spełnia warunek,  jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia spełniającymi co najmniej następujące wymagania:
posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie:
- robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń,
- robót drogowych bez ograniczeń,
-robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania bez ograniczeń,
- robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
oraz przynależą do  właściwej  izby samorządu zawodowego.
1.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 
 
1.4  sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.4.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  w  wysokości co najmniej
 3 000 000,00 PLN
1.4.2 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe w wysokości co najmniej  3.000.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej  3.000.000,00 PLN.
1.4.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie
 
 
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się   za odrzuconą.
 
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1.   jest niezgodną z ustawą.
2.   jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4.   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5.   została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.   zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7.   wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8.   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
 
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
 
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Wzór umowy  - parafowany przez wykonawcę
A.3) Potwierdzenie  wniesienia wadium.
A.4.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  z art. 24  Prawa zamówień publicznych
A6) Formularz cenowy
 
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
B.4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
B.5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
 
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz  z dokumentami potwierdzającymi, że robota o której mowa w części V, pkt. 1.2.1 została wykonana należycie.
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie:
- robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń,
- robót drogowych bez ograniczeń,
-robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania bez ograniczeń,
- robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
oraz  dokument potwierdzający przynależność  do właściwej izby samorządu zawodowego.
 
 
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
 
D.1) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
D.3 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
 
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
 
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego   lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
 
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku  dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A4, A5,pkt B1-B5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
 
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
G.1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.7) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia
G.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
G.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
G.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
G.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 160 000,00 PLN, słownie: sto sześćdziesiąt  tysięcy złotych.
3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
3.1  w pieniądzu,
3.2  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3  w gwarancjach bankowych,
3.4  w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy
Nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007.
5. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 -3.5 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
7. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-01-21 do godz.  9.45
  w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-01-21 o godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres  30 dni od upływu terminu składania ofert.
                        
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający  dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Na podst. art. 67  ust.1 pkt.6   Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości
zamówienia podstawowego
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr  257475-2009 dnia  31.12.2009
 
 
Burmistrz Poddębic
 Piotr Sęczkowski
                                                                                                   
 
 
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2009-12-31 13:23
2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

2009-12-31 13:23
3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

2009-12-31 13:23
4 Zał. Nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2009-12-31 13:23
5 Zał. Nr 4 Wykaz osób

2009-12-31 13:23
6 Zał. Nr 5 Wykaz robót budowlanych

2009-12-31 13:23
7 Zał. Nr 6 Projekt umowy

2009-12-31 13:23
8 Zał. Nr 7 Opis przedmiotu zamówienia

2009-12-31 13:23
9 Zał. Nr 7 - Szczegółowe dane Opis przedmiotu zamówienia - Szczegółowe dane

2009-12-31 13:23
10 Zał. Nr 8 Formularz cenowy

2009-12-31 13:23
11 Zmiana treści ogłoszenia Zmiana treści ogłoszenia

2010-01-05 14:22
12 Zmiana treści SIWZ Zmiana treści SIWZ

2010-01-05 14:22
13 Zał. Nr 4 po zmianie Wykaz osób

2010-01-05 14:50
14 Zał. Nr 5 po zmianie Wykaz robót budowlanych

2010-01-05 14:50
15 Zał. Nr 9 Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

2010-01-05 14:50
16 Zmiana treści SIWZ Zmiana treści SIWZ

2010-01-06 14:40
17 ZAWIADOMIENIE ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE - Nr 1

2010-01-07 15:55
18 Załącznik Załącznik: kopia protestu
z dnia 2010-01-07


2010-01-07 15:55
19 ZAWIADOMIENIE ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE - Nr 2

2010-01-07 15:55
20 Załącznik Załącznik: kopia protestu
z dnia 2010-01-07


2010-01-07 15:55
21 Odpowiedź Rozstrzygnięcie protestu

2010-01-15 14:31
22 Zmiana treści ogłoszenia Zmiana treści ogłoszenia

2010-01-15 14:31
23 Zmiana treści SIWZ Zmiana treści SIWZ

2010-01-15 14:31
24 Zał. Nr 7 - uzupełnienie Uzupełnienie projektu wentylacji

2010-01-15 14:31
25 Odpowiedź Rozstrzygnięcie protestu

2010-01-18 15:00
26 Zawiadomienie Zawiadomienie o bezskuteczności przyłączenia się do postępowania protestacyjnego

2010-01-18 15:00
27 Zawiadomienie Zawiadomienie o bezskuteczności przyłączenia się do postępowania protestacyjnego

2010-01-18 15:00
28 Wyjaśnienia Wyjaśnienia treści SIWZ

2010-01-19 16:34
29 Warunki techniczne Warunki techniczne kanalizacji sanitarnej

2010-01-19 16:34
30 Wyjaśnienia Wyjaśnienia treści SIWZ - 2

2010-01-20 17:30
31 Wyjaśnienia Wyjaśnienia treści SIWZ - 3

2010-01-22 14:40
32 Zmiana treści ogłoszenia Zmiana treści ogłoszenia

2010-01-22 14:40
33 Warunki techniczne - uzupełnienie Warunki techniczne kanalizacji sanitarnej

2010-01-22 18:05
34 Wyjaśnienia Wyjaśnienia treści SIWZ - 4

2010-01-26 15:25
35 Wyjaśnienia Wyjaśnienia treści SIWZ - 5

2010-01-28 11:44
36 Zmiana treści SIWZ Zmiana treści SIWZ

2010-01-28 11:44
37 Zał. Nr 6 Projekt umowy - zmiana

2010-01-28 11:44
38 Zmiana treści ogłoszenia Zmiana treści ogłoszenia

2010-01-28 11:44
39 Ogłoszenie Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

2010-02-15 16:18