Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

SIWZ

Zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia

Zał. nr 2 do SIWZ

Zał. nr 3 - formularz ofertowy

Zał. nr 4 - umowa

Zał. nr 5 - wykaz wykonywanych dostaw

Zapytanie do SIWZ

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-08-03 14:39
Ostatnia zmiana: 2009-09-02 09:33
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:687
Wszystkie strony:1784046

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów



 

                                                                                Bałdrzychów, 2009-08-03

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

Nazwa zadania:

 

 

Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego

 

 

 

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

 

 

 

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego
1. Ochotnicza Straż Pożarna w Bałdrzychowie

Bałdrzychów 25

 

 

99-200 Poddębice

 

 

Strona WWW  www.gmina.poddebice.pl

 

 

E-mail gmina@poddebice.pl

 

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00

 

 

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

 

 

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 

 

www.poddebice.signform.pl/poddebice/

 

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.

 

 

 

 

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

 

Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia

 

 

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego "4x2"  w ilości 1  szt

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

 

 

Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców.                                            

 

 

Całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.                                            

 

 

 

 

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV

 

 

34144210-3

 

 


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

 

 

 

 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

 

Termin zakończenia: 30.10.2009 r.

 

 

 

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

 

 

1.   Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

2.       Dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wg pkt 6). Warunek może być przez wykonawcę „spełniony” lub „nie spełniony” nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

 

 

 

1.   Zgodnie z art. 44 PZP wykonawca składa wraz z oferta oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP /załącznik nr 2/,

2.   W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów:

     2.1   Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców).

 

 

     2.2  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2   

 

 

       PZP składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w

 

 

       postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i

 

 

       zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

 

 

      2.4  aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców).

 

 

3.    W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

     3.1  wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie warunku łącznie przez wykonawców składających wspólnie ofertę). /Załącznik Nr 5/

 

 

odpowiadających swoim rodzajem i wartością tzn.:

 

 

      dostaw (w roku kalendarzowym) średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych na kwotę 500 000,00 zł,

 

 

4.  W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

    4.1  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie warunku łącznie przez wykonawców składających wspólnie ofertę).
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie/na kwotę minimum 500 000,00 zł.

 

 

5.  W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:

     5.1     próbek, opisów lub fotografii,

 

 

Wypełniony załącznik nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia – Spełnienie parametrów)

 

 

Dokument „świadectwo homologacji typu” potwierdzający parametry oferowanego samochodu w zakresie mocy pojazdu dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem „4x2” (wymagany parametr widocznie zakreślić).

 

 

    5.2  zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:

 

 

            świadectwo dopuszczenia na przedmiot zamówienia wydane przez Centrum

            Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego, 

            05-420 Józefów k/Otwocka, ul. Nadwiślańska 213 (wymóg na podstawie art. 7

            ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (tekst 

            jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229 z późn. zm.)

 

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

 

 

 

  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

 

 

 

Cena – 100%

 

 

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

 

 

 

Oferty należy składać do dnia: 2009-08-11 do godz.  8.45 w siedzibie: Urzędu Miejskiego w Poddębicach

 

 

Ul. Łódzka 17/21

 

 

99-200 Poddębice

 

 

Pokój nr: 116

 

 

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

 

 

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-11 o godz. 09.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poddębicach

 

 

Ul. Łódzka 17/21

 

 

99-200 Poddębice

 

 

Pokój nr: 201

 

 

 

 

XII. Termin związania ofertą

 

 

 

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert

 

 

                         

 

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

 

 

Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej

 

 

 

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

 

Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów

 

 

 

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 

 

 

 

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 

 

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

 

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 125621 – 2009  dnia  03.08.2009 rok

 

 

 

 

                                                           

Prezes OSP Bałdrzychów
                                                              
Sławomir Szewczyk

 

 

 

 
Dostępne podkategorie:
 
>> SIWZ
>> Zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
>> Zał. nr 2 do SIWZ
>> Zał. nr 3 - formularz ofertowy
>> Zał. nr 4 - umowa
>> Zał. nr 5 - wykaz wykonywanych dostaw
>> Zapytanie do SIWZ
>> OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY