Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-09-24 14:51
Ostatnia zmiana: 2010-02-23 08:10
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1264
Wszystkie strony:1784025

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.



 
 
Nr sprawy: IGKM.341-20/09
Poddębice, 2009-09-23
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: 
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla projektu pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w gminie Poddębice – budowa sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu”
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice
Ulica: Łódzka 17/21
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
tel 0 43 678 25 80
fax 0 43 678 39 95
Strona WWW: www.gmina.poddebice.pl
E-mail: gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej  progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gmina.poddebice.pl oraz  www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla projektu pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w gminie Poddębice – budowa sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu”
Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony został w  SIWZ
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
 
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV :
71240000-2 Usługi architektoniczne
71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu , oszacowanie kosztów
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71311300-4 Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych
71530000-2 Doradcze usługi budowlane
71313430-8 Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego
71313440-1 Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projekt budowlanego 
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
0d dnia podpisania umowy z wykonawcą do dnia 30 kwietnia  2010 r.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.1.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1.1.2  W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie.
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.1 Wykonawca spełnia warunek,  jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali  zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności:
a) co najmniej 2 zamówienia polegające na zaprojektowaniu sieci światłowodowej o sumarycznej     długości kanalizacji (nie kilometro-otworów) nie mniejszej niż 5 km;
b)co najmniej 1 zamówienie polegające na zaprojektowaniu sieci radiowej o sumarycznej liczbie węzłów radiowych nie mniejszej niż 30;
1.2.2 Wykonawca spełnia warunek,  jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia spełniającymi co najmniej następujące wymagania:
a)dysponują, co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia  do projektowania w specjalności:
-konstrukcyjno – budowlanej
-instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych,
-telekomunikacyjnej bez ograniczeń
będących członkami właściwych Izb Samorządu Zawodowego.
Każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia jako projektant w swojej specjalności. Osoby wskazane powyżej winny posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń oraz wykazać przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (Dz. U.  z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi  zmianami ) i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
1.2.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.3.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej  500 000,00 PLN
1.3.2 Wykonawca spełnia warunek,  jeżeli posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN.
1.3.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.4.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Ustawy Pzp
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.
 
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
  A.2)   Wzór umowy  - parafowany przez wykonawcę
  A.3)  Potwierdzenie  wniesienia wadium.
  A.4) W przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem ( jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
  B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
  B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.  
  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  C.1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi  te zostały wykonane należycie.  
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia  oraz  dokumenty potwierdzające przynależność do właściwych Izb Samorządu Zawodowego.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
    D.1) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
    D.2)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych.
3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007.
5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 -3.5 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
8. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-10-02 do godz.  9.45
  w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-02 o godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres   30     dni od upływu terminu składania ofert.
                        
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
  Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych                         Nr 163179 dnia 2009-09-24
 
Burmistrz Poddębic
 Piotr Sęczkowski
                                                                                                   
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2009-09-24
2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

2009-09-24
3 Zał.Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2009-09-24
4 Zał. Nr 3 Wykaz wykonanych usług

2009-09-24
5 Zał. Nr 4 Wykaz osób

2009-09-24
6 Zał. Nr 5 Projekt umowy

2009-09-24
7 Wyjaśnienia WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

2009-09-29
8 Wyjaśnienia WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

2009-09-30
9 Zmiana treści ogłoszenia Zmiana treści ogłoszenia

2009-10-01
10

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA



2009-10-13