Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-06-02 14:37
Ostatnia zmiana: 2009-09-02 09:39
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:869
Wszystkie strony:1784043

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.



 
 
Numer sprawy: IGKM. 341-13/09
Poddębice, 2009-06-02
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
 
Remont-  modernizacja dróg gminnych we wsiach : Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica .
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość  99-200 Poddębice
Strona WWW  www.gmina.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
Remont-  modernizacja dróg gminnych we wsiach : Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica :
1)    m. Rąkczyn – działka nr 296,  odc. o dł. 0,666 km
2)    m. Rąkczyn – działka nr 314,  odc. o dł. 1,159 km  
3)    m. Stary Pudłów – działka nr 309, odc. o dł. 1,3 km
4)    m. Sworawa – działka nr 200, odc. o dł.  0,246 km
5)    m. Niewiesz – działka nr  158, odc. o dł.  272,5 m
6)    m. Lipnica – działka nr  36, odc. o dł. 1,0 km
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ -  specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja techniczna.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców. 
W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
 
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
 
 45.10.00.00-8,
 45.23.32.20-7,
 45.23.24.51-8
 
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia : w ciągu 7 dni od podpisania umowy
Termin zakończenia: do dnia 15.09.2009 r.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
 
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, modernizacji , budowie lub przebudowie drogi o wartości  nie niższej niż cena złożonej oferty
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 
1.2.2 Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia spełniającymi co najmniej następujące wymagania:
Kierownik budowy (robót):
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie robót drogowych,
- przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub  więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.3.1 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe w wysokości co najmniej  1.000.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej  1.000.000,00 PLN.
1.3.2 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
3..Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
 
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
 
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
 
  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
  A.2) Projekt umowy   -parafowany przez wykonawcę
  A.3) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
 
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
  B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
  B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.  
 
  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.  
C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
 
C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- w zakresie robót drogowych,
oraz zaświadczenie wydane przez właściwa izbę samorządu zawodowego / Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa/ potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby
 
  D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:   
  D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
  D.3) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Cena – 100%
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2009-06-24 do godz.  9.45
  w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-06-24 o godz. 10.00
  w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
 
                        
XII. Termin związania ofertą
 
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert
                         
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
 
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
  Zamawiający  dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
 
  
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami.

2 Zał. Nr 1 Formularz oferty

3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

4 Zał. Nr 3 Wykaz wykonanych robót

5 Zał. Nr 4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

6 Zał. Nr 5 Projekt umowy

7 Zał. Nr 6 Dokumentacja techniczna

8 Zał. Nr 7 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

9 Zał. Nr 8 Kosztorysy ofertowe

10 Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY