Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gimnazjum w Poddębicach

Ogłoszenie MGOPS Poddębice z dnia 06 marca 2009r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Centrum Turystyki i Rekreacji - Kraina Bez Barier

Ogłoszenie o zamówieniu - Utworzenie Wiejskiego Centrum Integracji Społecznej w Ciężkowie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębic

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wodociągu Lubiszewice – Paulina – Leśnik

Ogłoszenie o zamówieniu -Usługi polegające na wyłapywaniu i transporcie oraz zapewnieniu opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zamówieniu -dostawa paliwa dla Gminy Poddębice - 11-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa i remont dróg dojazdowych na terenie gminy Poddębice - 20-03-2009

Ogłoszenie o zamówieniu - Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I sieć wodno-kanalizacyjna

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania.

Ogłoszenie o zamówieniu - BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
W GMINIE PODDĘBICE - ETAP I – budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
przy ul. Parzęczewskiej 29/35

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn. Centrum turystyki i rekreacji „Kraina Bez Barier”

Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont- modernizacja dróg gminnych we wsiach: Rąkczyn, Stary Pudłów, Sworawa, Niewiesz, Lipnica.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bałdrzychów

Przetarg Geotermii Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla potrzeb wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Udostępnienie komunikacyjne obszaru przedsiębiorczości oraz obiektów „Krainy Bez Barier” miasta i gminy Poddębice

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-02-26 14:47
Ostatnia zmiana: 2009-09-02 09:29
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:853
Wszystkie strony:1785256

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych


 
 

 


Numer sprawy: IGKM.341-3/09                                       Poddębice, 2008-02-25

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 


 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 


Nazwa zadania:

 


 


Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych

 


na terenie Gminy Poddębice

 


 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 


 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 


Gmina Poddębice

 


ulica Łódzka 17/21

 


Kod Miejscowość 99-200 Poddębice

 


Strona WWW www.poddebice.pl

 


E-mail gmina@poddebice.pl

 


Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00

 


 


II. Określenie trybu zamówienia:

 


Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 


 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 


www.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/

 


 

 


Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.

 


 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 


Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia

 


 Przedmiotem zamówienia jest:

 


1. Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy o powierzchni

 


 - na terenach gminnych 48.063,01m2.

 


 - w pasie dróg powiatowych 21 190 m2

 


2. Pielęgnacja drzew

 


 - na terenach gminnych 630 szt.

 


 - w pasie dróg powiatowych 670 szt

 


3. Pielęgnacja żywopłotów o pow. 820 m2

 


4. Sadzenie roślin ozdobnych jednorocznych

 


 - na terenach gminnych na pow. ok. 841 m2 rocznie.

 


 - w pasie dróg powiatowych na pow. ok. 140 m2 rocznie

 


5. Zakładanie nowych trawników o pow. 699m2.

 


6. Utrzymanie w sprawności technicznej i czystości fontanny

 


 na Placu Kościuszki.

 


 


 


7. Pielęgnacja grobów na cmentarzach parafianych w Kałowie 2 szt.,  Niewieszu 2 szt., Niemysłowie 2 szt., w Poddębicach 1 szt. i miejsc  pamięci narodowej w Niewieszu, Poddębicach, Wylazłowie, Lipnicy,  Dominikowicach, Józefowie wsi.

 


8. Przekazywanie odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac pielęgnacyjnych  firmie posiadającej zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych  stałych od właścicieli nieruchomości.

 


 


Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV

 


 

77 31 00 00-6

 


45 21 54 00-1

 


 

 


Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.

 


 

 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 


 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 


 

 


VI. Termin wykonania zamówienia:

 


 

 15.03.2009r – 30.09.2009 r.

 


 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 


1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

 


1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 


 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:

 


1.2.1 Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze,

 


1.2.2 Dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami:

 


- ciągnik z przyczepą – 1 szt.

 


- piły spalinowe do wycięcia drzew – 1 szt.

 


- wykaszarki spalinowe – 2 szt.

 


- kosiarka ciągnikowa – 1 szt.

 


- kosiarka ręczna – 3 szt.

 


- Nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu – 1 szt.

 


- urządzenie do oprysku drzew – 1 szt.

 


1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 


1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 


 

 


2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.

 


 

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 


 

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

 


A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

 


A.2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę

 


 

 


B. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:

 


B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 


B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

 


B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 


B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych

 


B.5) Polisę oc, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

 


B.6) Wykaz wykonanych robót w ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze,

 


B.7) Wykaz urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca

 


 

IX. Informacja na temat wadium:

 


 

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 


 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 


 

 Cena 100%

 


 

 XI. Miejsce i termin składania ofert:

 


Oferty należy składać do dnia: 2009-03-05 do godz.11.45

 


 w siedzibie zamawiającego

 


Urząd Miejski w Poddębicach

 


ul. Łódzka 17/21

 


99-200 Poddębice

 


Pokój nr: 116

 


 

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 


Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-03-05, o godz. 12.00

 


 w siedzibie zamawiającego

 


Urząd Miejski w Poddębicach

 


ul. Łódzka 17/21

 


99-200 Poddębice

 


Pokój nr: 201

 


XIII. Termin związania ofertą

 


Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 


 

 


XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 


Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej

 


 

 


XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 


Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów

 


 

 


XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 


Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 


 

 


XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 


Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego