Nr sprawy: IGKM.341-6/09
Poddębice, 2009-03-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - usługi.
Nazwa zadania: Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:
Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice, w tym:
a) remont cząstkowy polegający na dowiezieniu 1 500 t żwiru, wyładunku, plantowaniu żwiru oraz zebranie i wywóz kamieni,
c) remont cząstkowy żużlem paleniskowym polegający na dowiezieniu 600 t żużlu, wyładunku, plantowaniu żużlu.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia ponosi Wykonawca.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
45 23 31 42 – 6 - roboty w zakresie naprawy dróg
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
VII. Termin wykonania zamówienia:
Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2009 roku
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn :
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze,
3. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania pracami w zakresie budowy dróg oraz są członkami Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa,
4.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów - spełnia/nie spełnia.
6. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
3) Parafowany projekt umowy
7. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
4) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5) wykaz wykonanych robót w ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze,
6)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni oraz posiadają dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:#61
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena 100%
1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
C= Cmin/Cox100x100% gdzie Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.
2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-04-06 do godz. 9.50
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-04-06, o godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego pokój nr 201
Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|