Nr sprawy: IGKM.341-16/09 Poddębice, 2009-07-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Udzielenie kredytu w wysokości 8.500.000 PLN na na pokrycie deficytu budżetowego
2) Okres obowiązywania umowy do 31. 12. 2015r.
3) Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi do 28 lutego 2010r.
4) Oprocentowanie kredytu równa się Wibor 1M z dnia poprzedzającego dzień odsetkowy + marża wykonawcy. Stawka oprocentowania podawana jest i liczona w skali roku.
5) Pierwsza płatność odsetek nastąpi ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia pierwszej transzy kredytu.
6) Spłata ostatniej raty nastąpi do 31.12.2015r.
7) Spłata kapitału powinna następować w równych ratach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu jak również uruchomienia niepełnej kwoty kredytu. W takich przypadkach Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat lub prowizji.
8) W przypadku spłaty części lub całości kredytu w trakcie okresu odsetkowego, odsetki będą naliczane w oparciu o faktyczny czas korzystania z kapitału kredytu i płatne będą w ostatnim dniu roboczym miesiąca
9) Odsetki będą naliczane od wysokości i czasu faktycznie wykorzystanych środków. Niewykorzystane środki powinny być dostępne i zaliczone do kolejnej transzy. Pozostawienie środków do dyspozycji zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek.
10) Ewentualne prowizje związane z uruchomieniem kredytu mogą się odnosić jedynie do wysokości kwot faktycznie przekazanych transz ,
11) Liczba oraz wysokość transz uruchomienia kredytu będzie ustalana przez zamawiającego według bieżących potrzeb. Zamawiający ustala termin wykorzystania ostatniej transzy na 31 grudnia 2009r.
12) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania całości lub części kredytu w ciągu trzech dni roboczych od złożenia przez zamawiającego wniosku o przekazanie środków
13) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową
3. Spłata kredytu nastąpi od 28.02.2010 r. do 31.12.2015 r. w 71 ratach miesięcznych w tym :
- 70 rat po 120 000,00 zł.
- 1 rata 100 000,00 zł.
4. Poszczególne transze kredytu przekazywane będą przez Bank na rachunek Urzędu Miejskiego w Poddębicach w Banku Spółdzielczym w Poddębicach
Nr 37 9263 0000 0006 2473 2000 0001
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
66113000-5 Usługi udzielania kredytu
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy,
- udzielenie kredytu w transzach – wypłata ostatniej transzy do 31 grudnia 2009 r.
- okres spłaty kredytu - do 31.12. 2015 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: posiadają zezwolenie do wykonywania czynności bankowych określone w ustawie z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.).
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotowego w wysokości co najmniej 2 mln zł.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadanie polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: kwota wadium słownie dziesięć tysięcy złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-09-10 do godz. 8.45
w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-10 o godz. 09.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2009-07-30
|