Numer sprawy: IGKM.341-39/08 Poddębice, 2008-12-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
Wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji terenów zielonych
na terenie Gminy Poddębice
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.gmina.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gmina.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy o powierzchni
- na terenach gminnych 48.063,01m2.
- w pasie dróg powiatowych 21 190 m2
2. Pielęgnacja drzew
- na terenach gminnych 630 szt.
- w pasie dróg powiatowych 670 szt
3. Pielęgnacja żywopłotów o pow. 820 m2
4. Sadzenie roślin ozdobnych jednorocznych
- na terenach gminnych na pow. ok. 841 m2 rocznie.
- w pasie dróg powiatowych na pow. ok. 140 m2 rocznie
5. Zakładanie nowych trawników o pow. 699m2.
6. Utrzymanie w sprawności technicznej i czystości fontanny na Placu Kościuszki.
7. Pielęgnacja grobów na cmentarzach parafianych w Kałowie 2 szt.,
Niewieszu 2 szt., Niemysłowie 2 szt., w Poddębicach 1 szt. i miejsc
pamięci narodowej w Niewieszu, Poddębicach, Wylazłowie, Lipnicy,
Dominikowicach, Józefowie wsi.
8. Przekazywanie odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac pielęgnacyjnych
firmie posiadającej zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych
stałych od właścicieli nieruchomości.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
77 31 00 00-6
45 21 54 00-1
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
15.01.2009r – 30.09.2009 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
1.2.1 Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze,
1.2.2 Dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami:
- ciągnik z przyczepą – 1 szt.
- piły spalinowe do wycięcia drzew – 1 szt.
- wykaszarki spalinowe – 2 szt.
- kosiarka ciągnikowa – 1 szt.
- kosiarka ręczna – 3 szt.
- Nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu – 1 szt.
- urządzenie do oprysku drzew – 1 szt.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę
B. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
B.5) Polisę oc, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności
B.6) Wykaz wykonanych robót w ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze,
B.7) Wykaz urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 100%
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-01-07 do godz.9.45 w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-01-07, o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|