Nr sprawy: IGKM.341-35/08 Poddębice, 2008-10-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - usługi.
Nazwa zadania:
Udzielenie kredytu z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
1. Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania
2. Kwota kredytu 2 000 000 PLN ( słownie złotych: dwa miliony )
3. Kredyt zaciągany będzie w roku 2008 w następujących transzach:
1) Pierwsza transza w wysokości 1 000.000 zł do pobrania do dnia 5 grudnia 2008 r.
2) Druga transza w wysokości 1 000.000 zł do pobrania do dnia 22 grudnia 2008 r.
4. Odsetki naliczane będą jedynie od transzy wykorzystanego kredytu.
5. Spłata odsetek od pobranego kredytu nastąpi od 28 lutego 2009 r.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu przewidzianej umową bez ponoszenia konsekwencji finansowych z tego tytułu.
7. Oprocentowanie ustalone będzie w oparciu o konkretną stawkę referencyjną: WIBOR M3.
8. Spłata kredytu nastąpi od 28.02.2009 r. do 30.06.2010 r. w ratach miesięcznych obejmujących w kolejnych latach kwoty:
2009 r. – 1 500.000
2010 r. – 500.000
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów odsetek przewidzianych do spłaty do końca okresu objętego umową.
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
66 11 30 00 - 5
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2010 roku.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn :
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów - spełnia/nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.1) Formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
1.2) Formularz cenowy zał. Nr 4 do SIWZ
1.3) Parafowane istotne postanowienia umowy – zał. Nr 3 do SIWZ
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – zał. Nr 2 do SIWZ.
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:#61
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena 100%
1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
C= Cmin/Cox100x100% gdzie Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.
2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-10-31 do godz.9.45 w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-10-10, o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|