Nr sprawy: IGKM.341-9/08 Poddębice, 2008-06-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - usługi.
Nazwa zadania:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy w zakresie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenie NNW członków OSP, ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości oraz ubezpieczeń komunikacyjnych
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
Strona WWW: www.poddebice.pl
E-mail: gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.gmina@poddebice.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenie NNW członków OSP, ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości oraz ubezpieczeń komunikacyjnych
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Urząd Miejski, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice
2. Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Poddębicach Sp. z o.o., ul. Przyszłość 5, 99-200 Poddębice
3. Geotermia Poddębice Sp. z o.o., ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice
4. Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna, ul. Łódzka 31, 99-200 Poddębice
5. Publiczne Przedszkole, ul. Przejazd 19; ul. Miła 14/16, 99-200 Poddębice;
6. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Lotników Polskich, ul. Łęczycka 13/15, 99-200 Poddębice
7. Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki, Niemysłów 32a, 99-207 Niemysłów
8. Szkoła Podstawowa w Bałdrzychowie, Bałdrzychów 13a, 99-200 Poddębice
9. Szkoła Podstawowa w Niewieszu, Niewiesz, 99-200 Poddębice
10. Gimnazjum, ul. Polna 36, 99-200 Poddębice
11. Poddębicki Dom Kultury i Sportu, ul. Mickiewicza 9/11, 99-200 Poddębice
12. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Łęczycka 5, 99-200 Poddębice
13. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach, ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice
- ul. Młynarska 5 (oczyszczalnia ścieków),
- hydrofornie na terenie Gminy
Pozostałe lokalizacje:
1. Remizy strażackie:
- Dzierzązna, Ksawercin, Kałów, Karnice, Bałdrzychów, Zagórzyce, Ciążków, Pudłów
2. Budynki kotłowni:
- ul. Krasickiego 1A
- ul. Krasickiego 9
3. Szalet Miejski, pl. Kościuszki 38, Poddębice
4. pozostałe – zgodnie z wykazem budynków (załącznik nr 1)
UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 – Program Ubezpieczenia
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
66300000-3
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia 01.07.2008 r. do dnia 30.06.2010 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia"
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
VIII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celi potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.
Lp.
|
Warunek do spełnienia przez wykonawcę
|
Numer załącznika
|
Uwagi
|
1
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Dokument ten będzie stanowić
załącznik nr 1 do oferty
|
Wzór stanowi załącznik
nr 1 do wzoru oferty
|
2
|
Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy
|
Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty
|
Wzór stanowi załącznik
nr 2 do wzoru oferty
|
3.
|
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę
|
Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty
|
|
4
|
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania
|
Dokument ten będzie stanowić
załącznik nr 4 do oferty
|
|
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. – każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium oceny ofert:
A. Cena łączna ubezpieczenia – 60%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 40%
1) cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego przetargu.
Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:
P min
An = __________ x 100 pkt. Pn
An - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A
n - numer oferty
Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana przez wykonawcę
2) zaakceptowane klauzule dodatkowe – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg następujących zasad:
· za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 13, 16, 18, 20, 23 zostaną przyznane po 3 punkty za każdą klauzulę,
· za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 11, 12, 14, 15, 17, 19 zostanie przyznanych po 5 punktów za każdą klauzulę,
· za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 21 i 24 zostanie przyznanych po 10 punktów za każdą klauzulę,
· za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 22 zostanie przyznanych 15 punktów,
· za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 10 zostanie przyznanych 20 punktów.
UWAGA:
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści wszystkich klauzul oznaczonych numerami od 1 do 9 spowoduje odrzucenie oferty.
UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających na niekorzyść od treści zawartej w Specyfikacji, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W przypadku dopisków oraz zmian na korzyść – za daną klauzulę przyznana będzie przewidziana ilość punktów.
Przy zastosowaniu tej metodyki (w stosunku do kryterium B) dla każdej oferty zostanie wyliczony wskaźnik oceny oferty będący średnią arytmetyczną oceny wszystkich członków komisji.
3) W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
Won = An x 60 % + B x 40 %
Won - wskaźnik oceny oferty
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
#61
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena 100%
1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
C= Cmin/Cox100x100% gdzie Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.
2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-06-23 do godz.11.45
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr 116
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-06-23, o godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr 201
XIII. Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni kalendarzowych od daty upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 13 czerwca 2008 r. pod nr 129572
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|