Nr sprawy: IGKM.341-10/08 Poddębice, 2008-07-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - usługi.
Nazwa zadania:
Wykonanie dokumentu pn. „Wielobranżowe założenia wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową dla zagospodarowania zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Poddębicach w ramach projektu Kraina bez barier”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:
Wykonanie dokumentu pn. „Wielobranżowe założenia wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową dla zagospodarowania zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Poddębicach w ramach projektu Kraina bez barier”
Dokumentacja projektowa sporządzona w 5 egz., z wyjątkiem etapu I, dla którego będzie sporządzona w 2 egz., w formie papierowej i elektronicznej zapisana w formacie pdf., powinna obejmować następujące opracowania:
I) etap I
1) badania techniczne konstrukcji budynku, badania konserwatorskie, architektoniczne oraz w razie konieczności archeologiczne;
a) kwerenda archiwalna;
b) badania architektoniczne;
c) ekspertyza konstrukcyjna dotycząca pęknięć w ścianach pałacu (zwłaszcza w ścianie zachodniej);
d) przeprowadzenie badań stratygrafii warstw tynkarskich, w szczególności wokół zarysu pierwotnych okien parteru (w tym ewentualnych pozostałości warstw dekoracji sgraffitowej) oraz w loggi;
e) badania archeologiczne;
2) wielobranżową koncepcję rewitalizacji i adaptacji pałacu w Poddębicach, obejmującą:
a) analizy historyczne pałacu;
b) koncepcję architektoniczną zmian dostosowujących obiekt do nowych funkcji;
c) nakładki branżowe;
3) wielobranżową koncepcję rewitalizacji i adaptacji parku w Poddębicach, obejmującą:
a) waloryzację parku;
b) zaplanowanie trzebieży selektywnej, limitowanej;
c) koncepcję przestrzenną;
d) nakładki branżowe;
II) etap II
1) projekt budowlano – wykonawczy utworzenia w parku w Poddębicach „Ogrodu zmysłów” wg koncepcji programowo-przestrzennej dostarczonej przez Zamawiajcego, obejmujący:
a) projekt ciągów komunikacyjnych pieszo – jezdnych;
b) projekt oświetlenia zewnętrznego parku – alejki, trawniki, poszczególne krzewy itp. z uwzględnieniem podświetlenia charakterystycznych form zagospodarowania terenu tj. pomniki, obeliski, kaskady wodne oraz drzewa i wysokie krzewy;
c) projekt obiektów małej architektury, w szczególności stacji oddziaływania na zmysły osób niepelnosprawnych;
d) projekt instalacji nagłośnienia na terenie parku;
e) projekt monitoringu terenu ze szczególnym uwzględnieniem miejsc „strategicznych”;
f) projekt systemu nawigacji terenu dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
g) projekt ogrodzenia terenu parkowego;
h) projekt nowych nasadzeń drzew i krzewów;
i) projekt nawodnienia terenu.
III) etap III
1) projekt budowlano – wykonawczy adaptacji Pałacu w Poddębicach na Dom Pracy Twórczej dla osób niepełnosprawnych wg koncepcji programowo-przestrzennej dostarczonej przez Zamawiajacego, obejmujący:
a) projekt uzupełnienia i częściowego odtworzenia w historycznych formach, w nawiązaniu do zachowanych reliktów i w oparciu o istniejącą ikonografię zniszczonych części zabytku w tym stolarki otworowej i elementów dekoracji (kompozycja kolorystyczna elewacji, sgraffita, sztukaterie, detal kamieniarski, profile itp.);
b) projekt adaptacji na pracownie dla osób niepełnosprawnych w budynku;
c) projekt dźwigu osobowego i komunikacji na wszystkich poziomach;
d) projekt adaptacji pomieszczeń piwnic na cele małej gastronomi wraz z technologią;
e) projekt instalacji elektrycznej w adaptowanych pomieszczeniach uwzględniający siłę dla urządzeń mechanicznych, oświetlenie podstawowe i awaryjne oraz gniazd wtykowych;
f/ projekt wod. – kan. i centralnego ogrzewania;
g) projekt wentylacji mechanicznej w obiekcie;
h) projekt instalacji p.poż (czujki dymowe, zraszacze, centrala itp.) w budynku;
i) projekt instalacji teletechnicznej i słaboprądowej zawierający:
- instalację sieci komputerowej i internetowej;
- instalację telefoniczną
- itp.
j) projekt nawigacji po obiekcie dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych tj. w formie graficznej i dźwiękowej;
k) projekt instalacji odgromowej obiektu;
l) projekt instalacji monitoringu elewacji obiektu oraz terenu przyległego;
Dodatkowo należy opracować:
- informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót;
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w Starostwie Powiatowym w Poddębicach kompletu dokumentów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków) potrzebnymi do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę.
Kosztorysy winny być sporządzone w 2 egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej zapisanej w formacie pdf., również oddzielnie dla każdego projektu:
- przedmiar robót;
- kosztorys inwestorski;
- nakłady rzeczowe.
Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z przepisami zawartymi, m.in.
- w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072):
1/ projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych;
2/ projekty wykonawcze w zakresie, o który mowa w § 5 rozporządzenia;
3/ przedmiar robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia;
4/ informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
- w Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568, ze zmianami.
Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do sporządzenia dokumentacji projektowo – kosztorysowej do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z koncepcjami techniczno – ekonomicznym przedmiotowego zadania oraz projektem inwentaryzacji obiektu Pałacu, którymi dysponuje tut. Urząd.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie również uzgodnienie niezbędnych dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków;
Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od daty podpisania umowy do 25 marca 2009 roku.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn :
1/Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno –
budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych oraz są członkami Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa;
3/Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
4/Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów - spełnia/nie spełnia.
4. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Parafowany projekt umowy
3) Potwierdzenie wniesienia wadium.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić
następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
4) Polisę oc, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5) Wykaz wykonanych usług w ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
6) Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych. Należy przedłożyć kserokopie świadectw kwalifikacyjnych oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN
- w pieniądzu, przelewem na rachunek nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 lub w punkcie kasowym Banku Spółdzielczego znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Poddębicach.
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U.
Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./
przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:#61
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena 100%
1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
C= Cmin/Cox100x100% gdzie Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.
2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-07-14 do godz.11.45
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-07-14, o godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 3.07.2008 rok pod nr 149711
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|