Nr sprawy: IGKM.341-18/08 Poddębice, 2008-08-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - usługi.
Nazwa zadania:
Budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ulica Łódzka 17/21
Kod Miejscowość 99-200 Poddębice
Strona WWW www.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę stacji uzdatniania wody w Poddębicach.
Głębinowe ujęcie wody w Poddębicach składa się z trzech studni wierconych o zatwier-dzonych zasobach w kategorii „B” równe 146 m3/h przy depresji 6,4 do 8,0 m. Ujmują one górnokredowe warstwy wodonośne a woda w nich wymaga uzdatniania ze względu na okresowe ponadnormatywne ilości żelaza oraz manganu.
Rozwiązania projektowe.
• podstawą funkcjonowania wodociągu grupowego będzie istniejąca SW w
Poddębicach, którą należy poddać modernizacji i rozbudowie o blok uzdatniania wody;
• wodociąg zasilany będzie z istniejących trzech studni w Poddębicach;
• zakłada się równoległą pracę wszystkich trzech poddębickich ujęć w ramach
zatwierdzonych zasobów wodnych;
• system podawania wody do sieci będzie dwustopniowy i w uproszczeniu wyglądać
będzie następująco: ujęcia głębinowe – blok uzdatniania – zbiornik wody czystej –
pompy sieciowe – sieć wodociągowa rozdzielcza.
Projekt powinien obejmować:
- stację uzdatniania wody,
- modernizację i rozbudowa budynku SUW,
- pompownię II stopnia,
- odprowadzenie wód popłucznych,
- zasilanie, automatykę i monitoring
Wydajność bloku uzdatniania wody powinna zapewniać wymagane parametry uzdatniania wody przy wydajności jaką posiada ujęcie głębinowe czyli 146 m3/h.
Przed przystąpieniem do prac projektowych należy wykonać badania technologiczne wody na podstawie których dobrane zostaną urządzenia bloku uzdatniania wody. Badania należy wykonać oddzielnie dla każdej studni a gabaryty urządzeń uzdatniających przyjąć na podstawie najbardziej niekorzystnych wyników.
Projekt winien zakładać:
• pełną automatykę pracy urządzeń bloku uzdatniania wody,
• załączanie operacji płukania filtrów na podstawie pomiaru ilości przefiltrowanej wody lub różnicy ciśnień przed i po filtrze,
• stałą kontrolę zawartości żelaza i manganu w wodzie podawanej do sieci,
• automatyczne, pompowe opróżnianie odstojnika popłuczyn.
Projektowana pompownia sieciowa winna podać do sieci maksymalny pobór godzinowy wody wynoszący 230 m3/h, przy utrzymaniu stałego ciśnienia na wejściu do sieci 175,00 mnpm.
Ze względu na specyficzną konstrukcję istniejącego zbiornika wyrównawczego blok pompowy winien być zaopatrzony w pompę do zalewania systemu.
Blok zasilania i automatyki SUW winien być w pełni zautomatyzowany, obsługa ograniczona do niezbędnego minimum, monitoring SUW z przesyłem danych i wizualizacją pracy na dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o. Projekt powinien przewidywać możliwość zasilania awaryjnego z istniejącego stacjonarnego agregatu prądotwórczego. Przy projektowaniu modernizacji bloku monitoringu należy uwzględnić rozwiązania funkcjonujące obecnie.
Zakres rzeczowy dokumentacji projektowo-kosztorysowej
-wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500,
-wyrys i wypis z ewidencji gruntów obejmujący teren objęty opracowaniem,
-uzyskanie w imieniu Inwestora niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień,
których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania,
-opracowanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do realizacji
przedmiotowych sieci,
- projekt budowlany (4 egz.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami w tym ZUD,
pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi
niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, wraz z informacją dotyczącą
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
-projekt wykonawczy (3 egz.) który powinien uzupełniać i uszczegółowiać projekt
budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru
robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji
robót budowlanych,
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie przedmiaru robót - 2 egz.
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego i tzw. „ślepego” - po 2 egz.
Wykonawca ponosi koszty wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji oraz aktualizacji map.
Forma opracowania:
Dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD w formacie ogólnodostępnym ( pdf, doc.) dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Inne dane i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia.
1. Części składowe dokumentacji technicznej winny spełniać wszelkie wymogi obowiązującego rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm).
2. Projekt budowlany winien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia i opinie, na podstawie, którego Zamawiający będzie mógł uzyskać decyzję pozwolenia na budowę oraz realizować roboty budowlane.
3. Wykonawcę obowiązuje uzyskanie w imieniu Inwestora niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania.
4. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r.w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 139).
5. Do projektów budowlanych należy załączyć:
– kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych (projektowych) oraz aktualnych (ważnych na dzień przekazania projektu Zamawiającemu) zaświadczeń o przynależności projektantów do właściwej izby samorządu zawodowego,
– oświadczenie projektantów oraz sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
6. Wszelkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać
potwierdzenie zgodności z oryginałem.
7. Projektant odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru robót zrealizowanych na podstawie tej dokumentacji. Projektant zobowiązany poprawić wady dokumentacji niezwłocznie po ich ujawnieniu.
Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
100 dni od dnia podpisania umowy
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn :
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
- wykażą się odpowiednim doświadczeniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze,
- potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależność tych osób Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
3.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
3.2 zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
3.3 pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
3.4 jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów - spełnia/nie spełnia.
5. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Parafowany projekt umowy
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.
6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnych do realizacji zamówienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
8) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:#61
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena 100%
1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
C= Cmin/Cox100x100% gdzie Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.
2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-08-18 do godz.10.45 w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-08-18, o godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej .
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|