Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Ogłoszenie o zamówieniu artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - naprawa dróg

Ogłoszenie o zamówieniu - paliwo

Wykaz nieruchomości przeznaczonych pod dzierżawę

Ogłoszenie - paliwo 2 przetarg

Informacja Burmistrza Poddębic z dnia 31.03.2008 r.

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (Pudłów Nowy)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Grunwaldzka)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Partyzantów, Leśna, Pogodna)

Ogłoszenie o zamówieniu: Kolonia Niewiesz - Sempółki

Ogłoszenie o zamówieniu: Malenie

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

Nabycie lokali mieszkalnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier

Przetarg - Pudłów Nowy i ul. Partyzantów w Poddębicach

Informacja o realizacji programu "Pokonuję trudności, odkrywam siebie"

Ogłoszenie o zamówieniu - Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - Plac Kościuszki w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Północna w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Młynarska w Poddębicach

SIWZ

Załącznik nr 5 do SIWZ - umowa

Mapa 1

Mapa 2

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 15.07.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 25.07.2008 r.

Informacja o realizacji programu "Równaj do najlepszych"

Przetarg na sprzedaż nieruchomości w Niewieszu i Panaszewie

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa boiska wielofunkcyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa mięsa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Wyzwolenia i ul. 22 Lipca

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Kosmonautów

Ogłoszenie o zamówieniu - prace w parku

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Ogrodowa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Sobieskiego

Ogłoszenie o zamównieu - modernizacja drogi w Zagórzycach

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Nowy Pudłów

Zaproszenie na spotkanie w sprawie Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Ogłoszenie o zamówieniu - stacja uzdatniania wody - postępowanie z dnia 4.09.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup samochodu

Ogłoszenie o zamówieniu - dowozy uczniów

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Praga

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - postępowanie z dnia 2.10.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - zarządzanie budynkami mieszkalnymi

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie porządku i czystości

Informacja dotycząca Lokalnego Programu Rewitalizacji

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie zieleni

Ogłoszenie o programie pilotażowym "Uczeń na wsi"

Ogłoszenie o dofinansowaniu podręczników 2008

Ogłoszenie o przystąpieniu

Ogłoszenie o konkursie na dyrektora Szkoły Podstawowej w Niewieszu

Ogłoszenie MGOPS Poddębice

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2008-07-10 23:34
Ostatnia zmiana: 2008-07-10 23:34
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:329
Wszystkie strony:1784934

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Załącznik nr 5 do SIWZ - umowa



 

 

 

Załącznik Nr 5 do SIWZ

 

 UMOWA NR ………………

 

 

 

W dniu ……………… w Poddębicach pomiędzy Gminą Poddębice,

 

w imieniu której działa

 

Piotr Sęczkowski  - Burmistrz Poddębic

 

zwaną dalej w treści umowy „Zamawiającym”,

 

a

 

…………………………………………………...... z siedzibą w ……………………………,

 

zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym w ……………… Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: …………………..,

 

wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej  pod numerem: ………, prowadzonej przez ………………………….,

 

reprezentowanym przez:

 

1. …………………………………..

 

2. ……………………………..........

 

zwanym dalej w treści umowy „Wykonawcą”,

 

 

 

Po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w trybie przetargu nieograniczonego w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), została zawarta umowa następującej treści:

 

 

 

§ 1

 

 

 

Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.: „Skanalizowanie terenów  przy ul. Młynarskiej w Poddębicach pod zabudowę mieszkaniową i planowaną  przemysłową wraz z budową rurociągu tłocznego z miejscowości Sworawa do oczyszczalni ścieków w Poddębicach. Budowa sieci wodociągowej w Poddębicach osiedle przy ul. Piotrowskiego, Partyzantów, Przejazd ”.

 

 

 

 

 

§ 2

 

 

 

1.       Na przedmiot umowy określony w § 1 składa się zakres rzeczowy prac projektowo-kosztorysowych, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, załącznik graficzny oraz oferta Wykonawcy, stanowiące integralną część umowy i obejmujące prace projektowo-kosztorysowe w  n/w zakresie:

 

     1) wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500

 

2)   wyrys i wypis z ewidencji gruntów obejmujący teren objęty opracowaniem,

 

3) sporządzenie i podpisanie umów cywilno-prawnych z osobami fizycznymi i prawnymi, dające prawo do dysponowania gruntem na cele budowlane,

 

4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania.

 

5)       opracowanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowych sieci,

 

6)       projekt budowlany (4 egz.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami w tym ZUD, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 

 

7)       projekt wykonawczy (3 egz.) który powinien uzupełniać i uszczegółowiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych,

 

8)       opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno –użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072),

 

9)       opracowanie przedmiaru robót -  2 egz.

 

10)   opracowanie kosztorysu inwestorskiego i tzw. „ślepego” - po 2 egz.

 

2.       Przedmiot umowy zostanie wykonany również w wersji elektronicznej, na płycie CD w formacie ogólno dostępnym ( pdf, doc.).

 

3.       Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy lub zmiany terminu jego realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.

 

4.       Strony postanawiają, że w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z częściowego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia odszkodowawcze.

 

 

 

§ 3

 

 

 

1.       Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę i uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy.

 

2.       Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z należytą starannością,  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz oświadcza, że dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać będzie wymagane potwierdzenia  sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.

 

3.       W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.

 

4.       Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o postępie i zaawansowaniu prac projektowo-kosztorysowych. Zamawiający będzie miał zapewnioną możliwość zapoznania się w każdej chwili z rozwiązaniami projektowo-kosztorysowymi, a jego uwagi będą uwzględnione przez Wykonawcę.

 

5.       Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu ewentualnych propozycji zmian w stosunku do zawartej umowy w każdym przypadku, gdyby zmiany te mogły wpłynąć na obniżenie kosztów realizacji (wykonawstwa) projektowanej inwestycji.

 

 

 

 

 

§ 4

 

 

 

Ustala się następujące terminy realizacji:

 

1) rozpoczęcie prac projektowych:             od dnia podpisania umowy,

 

2) zakończenie prac :                126 dni od podpisania umowy.          

 

 

 

§ 5

 

 

 

1.       Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu  wykonanego przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.

 

2.       Po otrzymaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej, określonej w § 2 , Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni do czynności odbioru  dokumentacji projektowo-kosztorysowej, który zakończy się w terminie do 14 dni roboczych od dnia rozpoczęcia odbioru.

 

3.       Odbiór i dokumentacji projektowej nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego przygotowanego i podpisanego przez Wykonawcę oraz zatwierdzonego podpisem Inspektora z ramienia Zamawiającego.

 

4.  Wraz z wykonaną dokumentacją Wykonawca przekaże Zamawiającemu spis opracowań składających się na komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z oświadczeniem o jej zgodności z umową, obowiązującymi normami i przepisami oraz kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

 

 

§ 6

 

 

 

1.       Strony postanawiają, że obowiązującą je formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

 

2.       Wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy wynosi …………………………………………………… zł

 

słownie : ……………………………………………………………………………………………………………..

 

Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT.

 

3.       Wynagrodzenie o którym mowa w ust. 2, zawiera wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymogów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także inne niezbędne koszty wymagane dla kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym wszelkie koszty wynikające z uzyskania niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i aktualizacji map oraz koszt przeniesienia majątkowych praw autorskich o których mowa w § 14.

 

 

 

§ 7

 

 

 

1.      Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

 

2.      Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy, o który mowa w § 5 ust. 3.

 

3.      Należność  będzie regulowana przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury.

 

4.      Zamawiający  oświadcza, że jest podatnikiem podatku od towarów i usług, a jego pełna nazwa dla celów identyfikacji podatkowej brzmi: Gmina Poddębice, 99-200 Poddębice, ul. Łódzka 17/21, NIP: 828-13-55-100.

 

 

 

§ 8

 

 

 

Wykonawca oświadcza, że posiada polisę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

 

 

§ 9

 

 

 

1.      Na przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości.

 

2.      Odpowiedzialność Wykonawcy zostaje rozszerzona z tytułu rękojmi za wady i Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowo-kosztorysowej do czasu odbioru robót zrealizowanych na podstawie tej dokumentacji nie dłużej jednak niż 24 miesiące od daty odbioru prac projektowych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w tym okresie poprawić wady dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezwłocznie po ich ujawnieniu. 

 

3.      Bieg terminu gwarancji  jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru  przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag.

 

4.      Dokument gwarancyjny zostanie dołączony do protokołu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w ust. 3.

 

 

 

§ 10

 

 

 

1.       Strony postanawiają, że Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku:

 

1)       opóźnienia w wykonaniu  przedmiotu umowy w wysokości 0,7 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia, liczonego od dnia określonego w § 4,

 

      2)  opóźnienia  w  usunięciu wad  stwierdzonych przy  odbiorze lub w okresie gwarancji jakości lub rękojmi za wady w wysokości 0,7 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia liczonego od dnia wyznaczonego na usunięcie wad,

 

3) odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

 

 

 

2.       Strony postanawiają że Zamawiający zapłaci kary umowne w przypadku :

 

      1) opóźnienia w odbiorze przedmiotu umowy w wysokości 0,7 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia liczonego od dnia upływu terminu wyznaczonego na zakończenie czynności odbioru, określonego w § 5 ust. 2 umowy,

 

2)       odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, innych niż podane w § 11 ust. 1 pkt 1 umowy, w wysokości  20 % wynagrodzenia umownego.

 

3.       W przypadku gdy zastrzeżone kary umowne nie pokryją faktycznie poniesionej szkody, Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym.

 

4.       Zamawiający ma prawo dokonać potrąceń swoich wierzytelności z tytułu kar umownych lub odszkodowań z wynagrodzenia Wykonawcy określonego na fakturze.

 

 

 

§ 11

 

 

 

1. Zamawiającemu  przysługuje  prawo  odstąpienia  od  umowy  w  następujących przypadkach:

 

  1)    w  razie  wystąpienia  istotnej  zmiany  okoliczności  powodującej,  że  wykonanie umowy  nie  leży  w  interesie  publicznym,  czego  nie  można  było  przewidzieć w  chwili  zawarcia  umowy. Odstąpienie  od  umowy  w  tym  przypadku  może nastąpić  w  terminie  30  dni  od  powzięcia  wiadomości  o  tych okolicznościach, a  Wykonawca  może  żądać  wynagrodzenia  należnego  mu  z  tytułu  wykonania części  umowy.

 

2)    zostanie ogłoszona likwidacja Wykonawcy lub  zaprzestanie prowadzenia działalności gospodarczej. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie do 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach,

 

3)   w przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę wad wykazanych w protokole zdawczo-odbiorczym w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie do 14 dni, licząc od ostatniego dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad,

 

   4) zostanie  dokonane  zajęcie  majątku  Wykonawcy. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie do 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach,

 

 

 

   5)  Wykonawca nie  rozpoczął  prac projektowych  bez uzasadnionych  przyczyn  w   terminie   14  dni  od  dnia  podpisania  umowy. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie do 14 dni, licząc od ostatniego dnia terminu wyznaczonego na ostateczne rozpoczęcie prac projektowych,

 

   6)  Wykonawca przerwał bez uzasadnionych przyczyn prace projektowo-kosztorysowe i przerwa trwa dłużej niż 14 dni. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie do 14 dni, licząc od ostatniego dnia przerwy,

 

7) Wykonawca nienależycie wykonuje swoje zobowiązania wynikające z umowy, a w szczególności wykonuje prace projektowo-kosztorysowe niezgodnie z zakresem rzeczowym wskazanym w § 2 ust. 1. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie do 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

 

2. Wykonawcy  przysługuje  prawo  odstąpienia  od  umowy  w  szczególności  jeżeli :

 

    1) Zamawiający odmawia bez uzasadnionych przyczyn odbioru  dokumentacji projektowo-kosztorysowej lub odmawia  podpisania protokołu  zdawczo – odbiorczego w terminach określonych w § 5 ust. 2. Odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie do 14 dni, licząc od ostatniego dnia terminu wyznaczonego na odbiór  lub na podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, 

 

    2)  Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić  od umowy w terminie  30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

 

3. Odstąpienie  od  umowy  powinno  nastąpić  w  formie  pisemnej  pod  rygorem  nieważności  takiego oświadczenia.  Oświadczenie  o  odstąpieniu  od  umowy  powinno  zawierać  uzasadnienie.

 

 

 

§ 12

 

 

 

1.       W przypadku odstąpienia od  umowy Wykonawca  wspólnie z Zamawiającym sporządza w terminie 5 dni protokół inwentaryzacji wykonanych prac projektowych w toku według stanu na dzień odstąpienia od umowy.

 

2.       Jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn zależnych od Zamawiającego, to Zamawiający zobowiązany jest przejąć wykonane prace projektowe oraz pokryć ich wartość.

 

 

 

§ 13

 

 

 

1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.

 

2.  Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie  której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

 

 

 

§ 14

 

 

 

1.       Po zapłaceniu za przedmiot umowy zgodnie z warunkami płatności określonymi w umowie majątkowe prawa autorskie do przedmiotu umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego w następującym zakresie:

 

1)       jednorazowej realizacji technicznej,

 

2)       zwielokrotniania dowolną techniką dla celów realizacji dzieła,

 

    3)       publikacji i reklamy zrealizowanego dzieła dla celów Zamawiającego z zastrzeżeniem oznaczenia autorstwa.

 

2.       Przejście autorskich praw majątkowych powoduje przeniesienie na własność Zamawiającego przedmiotu umowy określonego w § 1 i § 2.

 

3.       Wykonawca oświadcza, że nie będzie wykonywał przysługujących mu praw autorskich osobistych w sposób ograniczający Zamawiającego w wykonywaniu praw do pracy konkursowej, w szczególności Wykonawca upoważnia Zamawiającego do decydowania o zachowaniu jego integralności.

 

4.       Zamawiającemu przysługuje prawo zezwolenia na wykonanie zależnego prawa autorskiego.

 

 

 

§ 15

 

 

 

1.      W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego  i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz inne właściwe przepisy w tym zakresie.

 

2.      Spory wynikłe na tle wykonania umowy  rozstrzygał będzie sąd powszechny  właściwy miejscowo dla Zamawiającego.

 

 

 

§ 16

 

 

 

Umowę  niniejszą sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Wykonawcy i dwa egzemplarze dla Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                        WYKONAWCA: