Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Ogłoszenie o zamówieniu artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - naprawa dróg

Ogłoszenie o zamówieniu - paliwo

Ogłoszenie - paliwo 2 przetarg

Wykaz nieruchomości przeznaczonych pod dzierżawę

Informacja Burmistrza Poddębic z dnia 31.03.2008 r.

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (Pudłów Nowy)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Grunwaldzka)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Partyzantów, Leśna, Pogodna)

Ogłoszenie o zamówieniu: Kolonia Niewiesz - Sempółki

Ogłoszenie o zamówieniu: Malenie

Nabycie lokali mieszkalnych

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier

Informacja o realizacji programu "Pokonuję trudności, odkrywam siebie"

Przetarg - Pudłów Nowy i ul. Partyzantów w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - Plac Kościuszki w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Północna w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Młynarska w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 15.07.2008 r.

SIWZ

Załącznik nr 8 - umowa

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5,6 i 7 do pobrania w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, pok. 223

Unieważnienie postępowania

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 25.07.2008 r.

Informacja o realizacji programu "Równaj do najlepszych"

Przetarg na sprzedaż nieruchomości w Niewieszu i Panaszewie

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa boiska wielofunkcyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa mięsa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Wyzwolenia i ul. 22 Lipca

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Kosmonautów

Ogłoszenie o zamówieniu - prace w parku

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Ogrodowa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Sobieskiego

Ogłoszenie o zamównieu - modernizacja drogi w Zagórzycach

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Nowy Pudłów

Zaproszenie na spotkanie w sprawie Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Ogłoszenie o zamówieniu - stacja uzdatniania wody - postępowanie z dnia 4.09.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup samochodu

Ogłoszenie o zamówieniu - dowozy uczniów

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Praga

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - postępowanie z dnia 2.10.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - zarządzanie budynkami mieszkalnymi

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie porządku i czystości

Informacja dotycząca Lokalnego Programu Rewitalizacji

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie zieleni

Ogłoszenie o programie pilotażowym "Uczeń na wsi"

Ogłoszenie o dofinansowaniu podręczników 2008

Ogłoszenie o przystąpieniu

Ogłoszenie o konkursie na dyrektora Szkoły Podstawowej w Niewieszu

Ogłoszenie MGOPS Poddębice

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2008-07-15 22:39
Ostatnia zmiana: 2008-07-15 22:39
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:368
Wszystkie strony:1785326

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Załącznik nr 8 - umowa


 
Załącznik Nr 8 do SIWZ

 

UMOWA Nr …../2008/IGKM/7026

 

 

 

W dniu ………………………………. 2008 roku w Poddębicach pomiędzy:

 

Gminą Poddębice

 

reprezentowaną przez:

 

Piotra Sęczkowskiego – Burmistrza Poddębic

 

NIP 8281355100, REGON 730934387

 

z siedzibą w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21

 

zwaną dalej „Zamawiającym”,

 

 

 

a

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

zwaną dalej „Wykonawcą”,

 

 

 

w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), została zawarta umowa następującej treści:

 

 

 

 

§ 1. 1. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania dokument pn. „Wielobranżowe założenia wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową dla zagospodarowania zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Poddębicach w ramach projektu Kraina bez barier” 

 

2. Dokumentacja projektowa  sporządzona w 5 egz., z wyjątkiem etapu I, dla którego będzie sporządzona w 2 egz., w formie papierowej i elektronicznej zapisana w formacie pdf.,   powinna obejmować następujące opracowania:

 

I) etap I

 

1) badania techniczne konstrukcji budynku, badania konserwatorskie, architektoniczne oraz w razie konieczności archeologiczne;

 

            a) kwerenda archiwalna;

 

            b) badania architektoniczne;

 

c) ekspertyza konstrukcyjna dotycząca pęknięć w ścianach pałacu (zwłaszcza w ścianie zachodniej);

 

d) przeprowadzenie badań stratygrafii warstw tynkarskich, w szczególności wokół zarysu pierwotnych okien parteru (w tym ewentualnych pozostałości warstw dekoracji sgraffitowej) oraz w loggi;

 

e) badania archeologiczne;

 

 

 

2) wielobranżową koncepcję rewitalizacji i adaptacji  pałacu w Poddębicach, obejmującą:

 

            a) analizy historyczne pałacu;

 

           b) koncepcję architektoniczną zmian dostosowujących obiekt do nowych funkcji;

 

            c) nakładki branżowe;

 

 

 

3) wielobranżową koncepcję rewitalizacji i adaptacji  parku w Poddębicach, obejmującą:

 

            a) waloryzację parku;

 

            b) zaplanowanie trzebieży selektywnej, limitowanej;

 

            c) koncepcję przestrzenną;

 

            d) nakładki branżowe;

 

 

II) etap II

 

1) projekt budowlano – wykonawczy utworzenia w parku w Poddębicach „Ogrodu zmysłów” wg koncepcji programowo-przestrzennej dostarczonej przez Zamawiającego, obejmujący:

 

            a) projekt ciągów komunikacyjnych pieszo – jezdnych;

 

            b) projekt oświetlenia zewnętrznego parku – alejki, trawniki, poszczególne krzewy itp. z uwzględnieniem podświetlenia charakterystycznych form zagospodarowania terenu tj. pomniki, obeliski, kaskady wodne oraz drzewa i wysokie krzewy;

 

            c) projekt obiektów małej architektury, w szczególności stacji oddziaływania na zmysły osób niepełnosprawnych;

 

            d) projekt instalacji nagłośnienia na terenie parku;

 

            e) projekt monitoringu terenu ze szczególnym uwzględnieniem miejsc „strategicznych”;

 

            f) projekt systemu nawigacji terenu dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;

 

            g) projekt ogrodzenia terenu parkowego;

 

            h) projekt nowych nasadzeń drzew i krzewów;

 

            i) projekt nawodnienia terenu.

 

 

 

 

III) etap III

 

1) projekt budowlano – wykonawczy adaptacji  Pałacu w Poddębicach na Dom Pracy Twórczej dla osób niepełnosprawnych wg koncepcji programowo-przestrzennej dostarczonej przez Zamawiającego, obejmujący:

 

            a) projekt uzupełnienia i częściowego odtworzenia w historycznych formach, w nawiązaniu do zachowanych reliktów i w oparciu o istniejącą ikonografię zniszczonych części zabytku w tym stolarki otworowej i elementów dekoracji (kompozycja kolorystyczna elewacji, sgraffita, sztukaterie, detal kamieniarski, profile itp.);

 

b) projekt adaptacji na pracownie dla osób niepełnosprawnych w budynku;

 

c) projekt dźwigu osobowego i komunikacji na wszystkich poziomach;

 

d) projekt adaptacji pomieszczeń piwnic na cele małej gastronomi wraz z technologią;

 

e) projekt instalacji elektrycznej w adaptowanych pomieszczeniach uwzględniający siłę dla urządzeń mechanicznych, oświetlenie podstawowe i awaryjne oraz gniazd wtykowych;

 

f/ projekt wod. – kan. i centralnego ogrzewania;

 

g) projekt wentylacji mechanicznej w obiekcie;

 

h) projekt instalacji p.poż (czujki dymowe, zraszacze, centrala itp.) w budynku;

 

i) projekt instalacji teletechnicznej i słaboprądowej zawierający:

 

                     - instalację sieci komputerowej i internetowej;

 

                     - instalację telefoniczną 

 

                     - itp.

 

j) projekt nawigacji po obiekcie dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych tj. w formie graficznej i dźwiękowej;

 

k) projekt instalacji odgromowej obiektu;

 

l) projekt instalacji monitoringu elewacji obiektu oraz terenu przyległego;

 

 

 

Dodatkowo należy opracować:

 

- informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;

 

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót;

 

 

 

3. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w Starostwie Powiatowym w Poddębicach kompletu dokumentów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (m.in. z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków) potrzebnymi do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę.

 

 

 

4. Kosztorysy winny być sporządzone w 2 egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej zapisanej w formacie pdf., również oddzielnie dla każdego projektu:

 

- przedmiar robót;

 

- kosztorys inwestorski;

 

- nakłady rzeczowe.

 

 

 

§ 2.1 Termin rozpoczęcia realizacji całości przedmiotu umowy ustala się na dzień ………….……………. 2008 r.  

 

2. Termin zakończenia realizacji poszczególnych etapów  zamówienia:

 

1) etap I –  dnia 15 listopada 2008 r.

 

2) etap II –  do dnia 15 listopada 2008 r.

 

3) etap III – do dnia 15 marca 2009 r.

 

3. Termin zakończenia realizacji całości przedmiotu umowy ustala się na dzień 25 marca 2009 r.

 

4. Miejscem odbioru przedmiotu umowy będzie siedziba Zamawiającego.

 

5. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy będzie   protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez strony umowy po każdym etapie realizacji.

 

6. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wymienionego w umowie dzieła z zastrzeżeniem prawa do publikowania dzieła jako autorskiej realizacji Wykonawcy.

 

 

 

§ 3. 1. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie objętym umową należy wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami zawartymi, m.in. :

 

1) w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) ;

 

2) w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389);

 

3) w ustawie z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece na zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz.1568, ze zmianami).

 

2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego materiałami oraz z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi i normami.

 

 

 

§ 4.       Integralną część  niniejszej umowy stanowią:

 

1/ Oferta Wykonawcy;

 

2/ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

 

§ 5. Wady  przedmiotu umowy Wykonawca usuwa w ciągu 14 dni od daty powiadomienia go o nich, chyba, że strony biorąc pod uwagę możliwości techniczne usunięcia wad w dokumentacji ustalą dłuższy termin.

 

 

 

§ 6. 1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie w kwocie ................... zł, (słownie: ..................................................................................... złotych), w tym:

 

- etap I – w kwocie - ………………… zł (słownie: ………………………………………………...)

 

- etap II – w kwocie - ……………….. zł (słownie: …………………………………..……………..)

 

- etap III – w kwocie - ……………….. zł (słownie: …………………………………………………)

 

Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT.

 

2. Zapłata wynagrodzenia następować będzie fakturami częściowymi za każdą wykonaną i odebraną część – etap.

 

3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 przekazane zostanie w drodze polecenia przelewu z rachunku Zamawiającego Nr 87 9263 0000 0007 5503 2000 0001 w Banku Spółdzielczym w Poddębicach, na rachunek Wykonawcy Nr ....................................................... w ........................, w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury.

 

4. Wykonawca wystawi fakturę w terminie 14  dni po wykonaniu opracowań i ich odbiorze przez Zamawiającego.

 

 

 

§ 7. Strony postanawiają rozszerzyć odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne prac projektowych, w związku z tym postanawiają, że termin rękojmi za te wady kończy swój bieg łącznie z upływem terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady Wykonawcy robót wykonywanych na podstawie prac projektowych, których dotyczy niniejsza umowa.

 

 

 

§ 8. Strony ustalają, że z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy są zobowiązane do zapłaty kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

 

1/ Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:

 

     a/ za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego,

 

     b/ za zwłokę w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,1%, wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki licząc od umownego terminu jego wykonania.

 

2/ Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy na skutek okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.

 

 

 

§ 9. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia na rzecz Zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 8% wynagrodzenia umownego                  tj. kwotę ................... zł (słownie: ...................................................................)

 

2. Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 1 zostanie wniesione w pełnej wysokości w formie ........................................ przed podpisaniem umowy w następujący sposób:  

 

1) ........................................................................................................................;

 

2) ........................................................................................................................;

 

3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 70% w kwocie ..................... zł (słownie: ......................................................................../100), wniesione w formie ........................, Zamawiający zwróci w ciągu 30 dni od daty odbioru prac będących przedmiotem umowy.

 

4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 30% w kwocie ....................... zł (słownie: ..................................................................................... /100), wniesione w formie .....................  Zamawiający zwróci Wykonawcy w ciągu 14 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.

 

 

 

§ 10. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

 

 

 

§ 11. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

2. Strony oświadczają, że adresy podane na wstępie umowy są ich adresami do doręczeń. Pisma    właściwie adresowane, a nie podjęte w terminie uważa się za skutecznie doręczone.

 

 

 

§ 12. Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa egzemplarze dla każdej ze stron.

 

 

 

  ZAMAWIAJĄCY:                                                               WYKONAWCA: