Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Ogłoszenie o zamówieniu artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - naprawa dróg

Ogłoszenie o zamówieniu - paliwo

Wykaz nieruchomości przeznaczonych pod dzierżawę

Ogłoszenie - paliwo 2 przetarg

Informacja Burmistrza Poddębic z dnia 31.03.2008 r.

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (Pudłów Nowy)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Grunwaldzka)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Partyzantów, Leśna, Pogodna)

Ogłoszenie o zamówieniu: Kolonia Niewiesz - Sempółki

Ogłoszenie o zamówieniu: Malenie

SIWZ

Załacznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 8 do SIWZ

Załącznik nr 9 do SIWZ - wymagania ogólne

Załącznik nr 9 do SIWZ - oczyszczenie

Załacznik nr 9 do SIWZ - odtworzenie trasy

Załącznik nr 9 do SIWZ - podbudowa

Załącznik nr 9 do SIWZ - profilowanie

Załącznik nr 9 do SIWZ - warstwa ścieralna

Załącznik nr 4 - projekt umowy

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

Nabycie lokali mieszkalnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier

Przetarg - Pudłów Nowy i ul. Partyzantów w Poddębicach

Informacja o realizacji programu "Pokonuję trudności, odkrywam siebie"

Ogłoszenie o zamówieniu - Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - Plac Kościuszki w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Północna w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Młynarska w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 15.07.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 25.07.2008 r.

Informacja o realizacji programu "Równaj do najlepszych"

Przetarg na sprzedaż nieruchomości w Niewieszu i Panaszewie

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa boiska wielofunkcyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa mięsa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Wyzwolenia i ul. 22 Lipca

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Kosmonautów

Ogłoszenie o zamówieniu - prace w parku

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Ogrodowa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Sobieskiego

Ogłoszenie o zamównieu - modernizacja drogi w Zagórzycach

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Nowy Pudłów

Zaproszenie na spotkanie w sprawie Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Ogłoszenie o zamówieniu - stacja uzdatniania wody - postępowanie z dnia 4.09.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup samochodu

Ogłoszenie o zamówieniu - dowozy uczniów

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Praga

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - postępowanie z dnia 2.10.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - zarządzanie budynkami mieszkalnymi

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie porządku i czystości

Informacja dotycząca Lokalnego Programu Rewitalizacji

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie zieleni

Ogłoszenie o programie pilotażowym "Uczeń na wsi"

Ogłoszenie o dofinansowaniu podręczników 2008

Ogłoszenie o przystąpieniu

Ogłoszenie o konkursie na dyrektora Szkoły Podstawowej w Niewieszu

Ogłoszenie MGOPS Poddębice

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2008-05-09 16:58
Ostatnia zmiana: 2008-05-09 16:58
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:373
Wszystkie strony:1784905

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Załącznik nr 4 - projekt umowy



 

 

                                                                                                                                 Załącznik Nr 4

 

 

                                              P R O J E K T   U M O W Y

 

 

   

 

W dniu ......................... 2008 roku w Poddębicach pomiędzy Gminą Poddębice

 

w imieniu której działa

 

Piotr Sęczkowski – Burmistrz Poddębic

 

zwaną dalej „Zamawiającym”

 

a

 

 .................................................................................................................................................

 

.................................................................................................................................................

 

reprezentowanym przez:

 

........................................................................................................................................

 

zwanym dalej „Wykonawcą”.

 

w wyniku wyboru ofert Wykonawcy na podstawie przeprowadzonego postępowania   o udzieleniu zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) w trybie przetargu nieograniczonego, została zawarta umowa następującej treści:                                                                                                                                                                  

 

 

§ 1.

 

1.  Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zadanie: „Modernizacja nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych od drogi wojewódzkiej Uniejów-Szadek-Łask przez wieś Malenie o długości 0,975 km”.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

2. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą umową określają:

 

     a)  dokumentacja projektowa,

 

     b)  przedmiar robót wraz z kosztorysem,

 

     c)  specyfikacja istotnych warunków zamówienia,

 

     d)  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia, zakresem robót, dokumentacją projektową, terenem budowy.

 

4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

 

 

§ 2.

 

Oferta Wykonawcy stanowi załącznik do niniejszej umowy.

 

 

§ 3.

 

Ustala się następujące terminy wykonania przedmiotu umowy:

 

a/ rozpoczęcie.............2008 r.

 

b/ zakończenie............2008 r. 

 

 

§ 4.

 

W terminie do dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy:

 

1/ dokumentację projektową

 

2/ zgłoszenie modernizacji drogi                     

 

3/ teren budowy.

 

 

 

§ 5.

 

1.Nadzór inwestorski będzie pełniony  przez ..............................................................................

 

Inspektor nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy  Prawo    

 

budowlane wraz z obowiązkiem dokonania rozliczeń finansowych budowy.

 

2.Wykonawca ustala kierownika budowy w osobie .............................................................

 

 

§ 6.

 

1. Do obowiązków Wykonawcy należy:

 

    1)  umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli realizowanych  

 

          robót,

 

     2) zabezpieczenie we własnym zakresie pomieszczeń magazynowych dla swoich potrzeb oraz    

 

         pomieszczeń socjalnych dla zatrudnionych pracowników,

 

     3) wywóz odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania zamówienia na Jego koszt,

 

     4) przestrzeganie warunków BHP, p.poż. podczas wykonywania robót,

 

     5) współpraca z inspektorem nadzoru.

 

2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody wynikłe podczas prowadzonych prac budowlanych.

 

 

§ 7.

 

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych odpowiadających,  co   do  jakości   wymogom  wyrobów  dopuszczonych  do  obrotu  i  stosowania     

 

w budownictwie (art. 10 ustawy Prawo budowlane).

 

2.   Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.

 

 

§ 8.

 

1. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej.

 

2. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności:

 

     a) roboty,  urządzenia  oraz  wszelkie mienie związane bezpośrednio z wykonywaniem  robót od  

 

         ognia,  katastrofy  budowlanej,  huraganu,  powodzi,  deszczu nawalnego  i  innych     zdarzeń

 

         losowych,                                                               

 

     b) odpowiedzialność cywilna za  szkody  i następstwa nieszczęśliwych  wypadków  dotyczących     

 

          pracowników  i  osób trzecich, a  powstałych z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym

 

          także ruchem pojazdów mechanicznych.

 

 

§ 9.

 

Wykonawca zobowiązany jest do:

 

1) informowania inspektora  nadzoru  o  konieczności wykonania robót   zamiennych w  terminiedaty  dwóch dni od stwierdzenia  konieczności  ich wykonania i uzyskania akceptacji co do konieczności

 

wykonania tych robót w protokole z akceptacją Zamawiającego,

 

2) zawiadomienia, z  co najmniej  dwudniowym  wyprzedzeniem   inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót  zanikających.   

 

W  przypadku nie dokonania zawiadomienia zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać   niezbędne otwory do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 10.

 

Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie określonym w § 3.

 

 

§ 11.

 

1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie ustalone w formie ryczałtu w kwocie ...............................................................................................                                                            (słownie zł..............................................................................................................................................

 

Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT wg obowiązujących stawek.

 

2. Wynagrodzenie płatne będzie  w drodze polecenia przelewu z rachunku Zamawiającego w Banku  Spółdzielczym Poddębice Nr .......................................................... na rachunek Wykonawcy w  Banku Nr ............................................ w .....................................................w terminie 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę faktury.

 

3.  Wykonawca wystawi fakturę  VAT  w terminie 14 dni po odbiorze końcowym .                                                                                                                                                 

 

  

 

                                 

 

§ 12.

 

1.Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 %  ceny całkowitej podanej przez Wykonawcę w ofercie tj.  ................................................                    

 

słownie ...................................................................................................................................

 

2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostało wniesione w formie:

 

     .....................................................................................................................................

 

3. Zwrot zabezpieczenia nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia  i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

 

4.Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości        będzie równa 30 % wysokości zabezpieczenia. Kwota ta podlega  zwrotowi w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancję jakości.

 

 

 

 § 13.

 

1. Wykonawca   zgłosi   Zamawiającemu   termin   odbioru    całości   robót,  co  najmniej  na  7 dni  wcześniej.

 

2. Z czynności odbioru sporządza się protokół.

 

3. Na dzień odbioru Wykonawca przygotuje niezbędne świadectwa jakości, atesty aprobaty i inne dokumenty wymagane do odbioru końcowego.                                                                        

 

4. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:

 

 1) jeżeli wady nadają się do usunięcia, Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wad,

 

 2) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia to:

 

     a) jeżeli nie umożliwiają one użytkowania przedmiotu, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający

 

         może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie,

 

      b)jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może

 

         odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi.

 

 

§ 14.

 

1.Strony ustalają, że z tytułu nie wykonania  lub nienależytego wykonania   umowy są zobowiązane do zapłaty kar umownych w następujących wypadkach i  wysokościach:

 

    1). Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:

 

          a/ za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności za które odpowiada

 

              Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego,

 

          b/ za  zwłokę  w  wykonaniu  przedmiotu  zamówienia  w  wysokości  0,1  %  wynagrodzenia

 

              umownego za każdy dzień zwłoki,

 

          c/ za zwłokę  w  usunięciu  wad  w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego licząc od dnia

 

              wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad.

 

    2). Zamawiający    płaci   Wykonawcy  karę   umowną   za   odstąpienie  od  umowy   na   skutek     

 

         okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.

 

2. Nie  zastosowanie  się  Wykonawcy  do  obowiązku  usunięcia  wad  w  wyznaczonym   terminie spowoduje usunięcie ich przez Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.

 

 

§ 15.

 

1. Strony postanawiają iż niezależnie od zakresu uprawnień jakie przysługują Zamawiającemu wobec Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy Wykonawca udziela pisemnej gwarancji w ramach której, zobowiązuje się do usunięcia wad stwierdzonych w okresie 14 dni od daty zawiadomienia go przez Zamawiającego o ujawnionej wadzie, względnie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jeżeli usunięcie wady w takim terminie będzie niemożliwe.

 

2. Termin gwarancji wynosi ....... miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

 

 

§ 16.

 

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną  na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

 

2.Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia    takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia   umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

 

                                                                                                                                                                          

 

§ 17.

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane i inne przepisy szczególne właściwe do przedmiotu umowy.

 

 

     § 18.

 

Umowę niniejszą sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach po dwa egzemplarze dla każdej ze stron.

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                          WYKONAWCA: