Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Ogłoszenie o zamówieniu artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - naprawa dróg

Ogłoszenie o zamówieniu - paliwo

Wykaz nieruchomości przeznaczonych pod dzierżawę

Ogłoszenie - paliwo 2 przetarg

Informacja Burmistrza Poddębic z dnia 31.03.2008 r.

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (Pudłów Nowy)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Grunwaldzka)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Partyzantów, Leśna, Pogodna)

Ogłoszenie o zamówieniu: Kolonia Niewiesz - Sempółki

SIWZ

Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 8 do SIWZ

Załącznik nr 9 do SIWZ - wymagania ogólne

Załącznik nr 9 do SIWZ - spis treści

Załącznik nr 9 do SIWZ - oczyszczenie i skropienie

Załącznik nr 9 do SIWZ - odtworzenie trasy

Załącznik nr 9 do SIWZ - podbudowa

Załącznik nr 9 do SIWZ - profilowanie

Załącznik nr 9 do SIWZ - warstwa ścieralna

Załącznik nr 4 - projekt umowy

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zamówieniu: Malenie

Nabycie lokali mieszkalnych

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier

Przetarg - Pudłów Nowy i ul. Partyzantów w Poddębicach

Informacja o realizacji programu "Pokonuję trudności, odkrywam siebie"

Ogłoszenie o zamówieniu - Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - Plac Kościuszki w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Północna w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Młynarska w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 15.07.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 25.07.2008 r.

Informacja o realizacji programu "Równaj do najlepszych"

Przetarg na sprzedaż nieruchomości w Niewieszu i Panaszewie

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa boiska wielofunkcyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa mięsa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Wyzwolenia i ul. 22 Lipca

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Kosmonautów

Ogłoszenie o zamówieniu - prace w parku

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Ogrodowa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Sobieskiego

Ogłoszenie o zamównieu - modernizacja drogi w Zagórzycach

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Nowy Pudłów

Zaproszenie na spotkanie w sprawie Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Ogłoszenie o zamówieniu - stacja uzdatniania wody - postępowanie z dnia 4.09.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup samochodu

Ogłoszenie o zamówieniu - dowozy uczniów

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Praga

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - postępowanie z dnia 2.10.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - zarządzanie budynkami mieszkalnymi

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie porządku i czystości

Informacja dotycząca Lokalnego Programu Rewitalizacji

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie zieleni

Ogłoszenie o programie pilotażowym "Uczeń na wsi"

Ogłoszenie o dofinansowaniu podręczników 2008

Ogłoszenie o przystąpieniu

Ogłoszenie o konkursie na dyrektora Szkoły Podstawowej w Niewieszu

Ogłoszenie MGOPS Poddębice

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2008-05-07 15:28
Ostatnia zmiana: 2008-05-07 15:33
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:409
Wszystkie strony:1784884

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



SIWZ



 

 

Numer sprawy: IGKM. 341-6/08                                                           Poddębice, 2008-05-05

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -  roboty budowlane

 

Nazwa zadania Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Niewiesz Kolonia i Sempółki "            

 

 

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice

 

Ulica: Łódzka 17/21

 

Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice

 

tel 0 43 678 25 80

 

fax 0 43 678 39 95

 

Strona WWW: www.poddebice.pl

 

E-mail: gmina@poddebice.pl

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00

 

 

DEFINICJE I SKRÓTY

 

Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:

 

1)                  Zamawiający   Gmina Poddębice ,

 

2)                  Wykonawca – podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia,

 

3)                  SIWZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia,

 

4)                  Ustawa – ustawa z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z  2007 Nr 223, poz. 1655).

 

5)                  Konsorcjum – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia

 

II. Tryb udzielenia zamówienia

 

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

 

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z  2007 Nr 223, poz. 1655).

 

 

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

 

  1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((t. j. Dz. U z  2007 Nr 223, poz. 1655). 

 

  2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), 

 

  3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych ( Dz.U.  Nr 241, poz. 1763)

 

 

 

 

 

 

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

 

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi o długości 1,0 km polegająca na:

 

- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, o powierzchni 4226,16 m2,

 

- skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 na powierzchni 4226,16 m2,

 

- wykonanie nawierzchni betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 4026,16 m2.

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa kosztorys nakładczy, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ

 

 

kod CPV:

 

45 233120-6

 

45100000-8

 

45233141-9                      

 

45233200-1

 

 

3. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.                                             W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania.

 

 

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

 

5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

 

6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.

 

7. Wymagania stawiane Wykonawcy:

 

  7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 

 

  7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 

 

  7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego                   z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 

 

  7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 

 

  7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

 

 

IV. Termin wykonania zamówienia

 

  Wymagany termin wykonania zamówienia 

 

  Do  31 lipca 2008 roku

 

v. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

 

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn :

 

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

 

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2.Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej  1 robotę o podobnym charakterze,

 

3.Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania pracami w zakresie budowy dróg  oraz są członkami okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa,

 

4.Wykonawca i ewentualny podwykonawca muszą dysponować co najmniej:

 

- spycharka gąsienicowa 74 kW (100 KM),

 

- ładowarka kołowa 1,25 m3,

 

- równiarka samojezdna 74 kW (100 KM),

 

- walec statyczny samojezdny,

 

- walec statyczny samojezdny ogumiony 15 t,

 

- walec wibracyjny samojezdny,

 

- walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t,

 

- zagęszczarka wibracyjna,

 

- ubijak spalinowy

 

- żuraw samochodowy,

 

- samochód skrzyniowy,

 

- samochód dostawczy,

 

- samochód samowyładowczy 5 t,

 

- samochód samowyładowczy 5-10 t,

 

- wibrator powierzchniowy,

 

- rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4,0 m

 

 

5.W przypadku,  gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się,   aby żaden      z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24    ust. 1 i 2 ustawy.

 

6. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału                                       w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń  i dokumentów  -    spełnia/nie spełnia.

 

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

 

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

 

 

a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

 

a.2) Kosztorys nakładczy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

 

a.3) Parafowany projekt umowy 

 

 

B. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V    niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:

 

  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

 

  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 

 

  B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.  

 

  B.4) Polisę oc, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 

 

B.5) Wykaz wykonanych robót  w ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

 

B.6)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg                      i nawierzchni  oraz posiadają dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa

 

B.7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca                      i ewentualny podwykonawca.

 

B.8) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych                  lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że Wykonawca ma zabezpieczone środki na realizację zamówienia.

 

B.9) Potwierdzenie wniesienia wadium.

 

 

C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

 

 

C.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku                                  dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania                        w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

 

 

 C.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.B  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.  

 

 

D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

 

 

D.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty                      z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

 

 

D.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 

 

 

VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami                                      oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych                         do porozumiewania się z wykonawcami

 

 

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:

 

  Adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu na nr faksu. 

 

  podany w pkt. I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

 

Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu

 

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 

 

 

 

4. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

 

stanowisko                   inspektor

 

imię i nazwisko Stanisław Gortat          

 

tel.                               0 43 678 25 80

 

fax.                              0 43 678 39 95

 

w terminach                  w godzinach pracy zamawiającego        

 

 

5. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą teleksu, telefaksu  jest:

 

stanowisko                   inspektor

 

imię i nazwisko Maria Sieradzka           

 

tel.                               0 43 678 25 80

 

fax.                              0 43 678 39 95

 

w terminach                  godz. pomiędzy 8.00 a 15.00    

 

 

 

6. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

 

7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami. 

 

8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

 

9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

 

10. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną,                                  z zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

 

11. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie                     to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.

 

 

VIII. Wymagania dotyczące wadium

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN

 

- w pieniądzu, przelewem na rachunek nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 lub w punkcie kasowym Banku Spółdzielczego znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Poddębicach.

 

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

 

-          w gwarancjach ubezpieczeniowych,

 

-          poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U.                 Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./

 

przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

 

 

IX. Termin związania ofertą

 

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

 

X. Opis sposobu przygotowania oferty

 

 

A. Przygotowanie oferty

 

 

1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.

 

2) Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi składający ofertę.

 

3) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

 

4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

 

5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

 

6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.

 

7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.

 

8) Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

 

 

B. Oferta wspólna

 

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące warunki:

 

 

1. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie                                     lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego.

 

2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/ partnerów - należy załączyć do oferty

 

 

3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców                         w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy                     w sprawie zamówienia publicznego.

 

Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 

 

W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem                     do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 

 

 

C. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty:

 

1.Opakowanie oferty

 

Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami                                    w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego                           i zawierającym oznaczenie: „Modernizacja nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych od drogi  wojewódzkiej Uniejów-Szadek-Łask przez wieś Malenie                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

 Nie otwierać przed  28 maja 2008 roku,   godz. 10 30 oraz adres Wykonawcy”.

 

2. Tajemnica przedsiębiorstwa

 

Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów                      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić                           w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: “Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.

 

3. Zmiana lub wycofanie oferty:

 

1) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni                  to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem “zmiana”.

 

2) Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane  to powiadomienie, należy opatrzyć napisem „wycofane”.

 

 

XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

 

Oferty należy składać do dnia: 2008-05-28 do godz.  10.30

 

  w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach

 

Ul. Łódzka 17/21

 

99-200 Poddębice

 

Pokój nr: 116

 

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy                   bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-05-28 o godz. 10.30

 

  w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach

 

Ul. Łódzka 17/21

 

99-200 Poddębice

 

Pokój nr: 201

 

 

XII. Opis sposobu obliczenia ceny

 

 

  Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie,                             z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

 

  Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 

 

  Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

 

  Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

 

  Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

   Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując zasadę  § 12 ust. 6     z Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom (...), /Dz.U. nr 97, poz. 971/.

 

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,                               wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym  kryterium

 

Cena 100%

 

1.       Sposób obliczania wartości punktowej kryterium

 

C= Cmin/Cox100x100% gdzie  Cmin- cena  oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.

 

2.       Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

 

XIV. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

 

 

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.            

 

3.       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

 

 

 

4.       W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona  przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem                           do podpisania umowy o zamówienie publiczne.                                              

 

4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:   -  zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń,    -   zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego,                                                                                                

 

5. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.

 

6. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.

 

 

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

 

Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie zł. ______________ ( słownie: _________________________)  stanowiącej 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.

 

 

 

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy

 

 

Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik numer  4 do SIWZ

 

 

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

 

 

W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy.  

 

 

XVIII. Postanowienia końcowe

 

 

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych                   oraz Kodeks cywilny.

 

 

XIX. Załączniki

 

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

 

  1. Formularz oferty – zał Nr 1 do SIWZ

     

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ

     

  3. Kosztorys nakładczy – zał Nr 3 do SIWZ

     

  4. Projekt umowy – zał. Nr 4 do SIWZ

     

  5. Wykaz wykonanych robót  - zał. nr 5 do SIWZ

     

  6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ.

     

  7. Wykaz sprzętu niezbednego do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ.

     

  8. Dokumentacja projektowa – zał Nr 8 do SIWZ

     

  9. Specyfika techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. Nr 9 do SIWZ

     

                                                                                                               

 

                                                                                                                                    Zatwierdzam: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do SIWZ

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

 

 

Dane dotyczące wykonawcy

 

 

Nazwa: ................................................

 

                       

 

Siedziba:          ................................................          

 

                       

 

Adres poczty elektronicznej:      ................................................                      

 

Strona internetowa:                   ................................................                      

 

Numer telefonu:             0 (**) ......................................            

 

Numer faksu:                            0 (**) ......................................

 

Numer REGON:                        ................................................

 

Numer NIP:                              ................................................          

 

 

Dane dotyczące zamawiającego

 

 

nazwa zamawiającego:  Gmina Poddębice

 

Ulica: Łódzka 17/21

 

 99-200 Poddębice

 

 

Zobowiązania wykonawcy

 

Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na "......................................................................

 

.........................................................................................................................................................”

 

 Numer sprawy: IGKM. 341-6/08, oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę:

 

 

Cena oferty

 

 

Cena netto .........................................zł (słownie:......................................................................................................................................... )

 

Podatek VAT   ...........%, tj...........................zł

 

Cena brutto ........................................zł

 

(słownie: .........................................................................................................................................)

 

 

Oświadczam, że:

 

 

   Wykonam zamówienie publiczne w terminie do dnia: ……………………. 

 

   Termin płatności:.......... dni 

 

   Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy):.............

 

    Niżej wymieniony zakres prac zamierzamy wykonać z udziałem  podwykonawców / całość prac wykonamy we własnym zakresie *

 

...................................................................................................................................................................

 

...................................................................................................................................................................

 

..................................................................................................................................................................

 

   

 

 

Osoby do kontaktów z Zamawiającym

 

 

Osoba / osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań umowy:

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... .......... ..........  zakres odpowiedzialności

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... .......... ..........  zakres odpowiedzialności

 

 

Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

 

 

Nazwisko, imię ....................................................................................................

 

Stanowisko ...........................................................................................................

 

Telefon...................................................Fax.........................................................

 

Zakres*:

 

- do reprezentowania w postępowaniu

 

- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

 

- do zawarcia umowy

 

 

Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.

 

2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

5. Oświadczamy, że załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia postanowienia umowy / wzór umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

Dokumenty

 

 

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

 

Zastrzeżenie wykonawcy

 

 

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

 

………………………………………………………………………………………………

 

………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

Inne informacje wykonawcy:

 

………………………………………………………………………………………………

 

………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………

 

 

.................................................................................

 

(data i czytelny podpis wykonawcy)

 

 

*) niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2 do SIWZ

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

 

 

Nazwa wykonawcy        .................................................................................................

 

 

Adres wykonawcy         .................................................................................................

 

 

Miejscowość ................................................                          Data .....................

 

 

 

 

Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:

 

 

1.     Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,

 

2.     Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

3.     Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

4.     Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych

 

 

 

Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.

 

 

 

 

.................................................................................

 

(data i czytelny podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 5 do SIWZ

 

 

WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH 5 LAT

 

ROBÓT BUDOWLANYCH

 

1.

 

Przedmiot umowy

 

 

Kraj

 

 

Nazwa podmiotu na rzecz którego wykonano roboty

 

 

Adres podmiotu na rzecz którego wykonano roboty

 

 

Zakres zamówienia

 

 

Całkowita wartość zamówienia

 

 

Wartość zamówienia wykonana przez Wykonawcę

 

 

Daty wykonania robót

 

(od – do)

 

 

2.

 

Przedmiot umowy

 

 

Kraj

 

 

Nazwa podmiotu na rzecz którego wykonano roboty

 

 

Adres podmiotu na rzecz którego wykonano roboty

 

 

Zakres zamówienia

 

 

Całkowita wartość zamówienia

 

 

Wartość zamówienia wykonana przez Wykonawcę

 

 

Daty wykonania robót

 

(od – do)

 

 

powtórzyć tabelę w razie konieczności

 

Do wykazu załączam dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót

 

......................................................................................
(data i podpis osoby uprawnionej

 

do reprezentacji Wykonawcy)

 

 

 

 

 

Załącznik nr 6 do SIWZ

 

 

 

WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA

 

 

 

Zakres wykonywanych czynności

 

Imię i nazwisko

 

Dane dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zawodowego i wykształcenia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

powtórzyć tabelę w razie konieczności

 

 

Do wykazu dołączam dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr  7 do SIWZ

 

 

WYKAZ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

 

 

Nazwa sprzętu

 

Cechy sprzętu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

powtórzyć tabelę w razie konieczności

 

 

 

......................................................................................
 (data i podpis osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy)